Cahil insanla karşılaşınca ne yaparsınız?

Cahil derken öğretim almamış değil (ki zamanımızda öğretimin bir önemi yok kesinlikle her şey oyuncak oldu) sadece yaptığı şeylerle övünen, bencil, kibirli insanlardan bahsediyorum, karakter fukarası insan yani. Benim bir yengem var 😑 birkaç hafta önce bizim şehre atandılar (memur) bizde bugün ev ziyaretine gittik her neyse işte yengem bana hangi bölümü seçtiğim söyledi bende sayısal dedim bana ezikleyici bir bakış attı işte ay yapabilir misin sen ya? dedi. Bildiğiniz. Dedimki efendiliğimi koruyup, işlem yapmayı severim dedim (okul birincisiyim ama demedim ne gerek var burada gizli olduğum için dedim ) hıı dedi türkçeyide düzeltmen gerek dedi üf işte bir süre ezikledi. Herşeyi kendi biliyor sanki! çok moralim bozuldu işte ben böyle insanlara cahil diyorum. Sizce bunlarla nasıl başa çıkılmalı?

Cahil insanla karşılaşınca ne yaparsınız?
Cevapla