Eşim beni sinir hastası edecek galiba?

Geçen gün tartıştık. Boynum gözüktü diye. Kaç gündür iletişim kurmuyor bende aıdm atıyorum bugün yine yanına gittim kocam bana kızmış ama ben çok özledim seni dedim bana konuşmaman daha hayırlı dedi. Bende çıktım odadan hemen. Yani yokmuşum gibi davranıyor e iletişim kurmuyor. Bana olması gerekeni öğrenene kadar 3vden çıkamazsın yoksa boşarım dedi. Boşamasına takılmadım kendisi bilir. Ama dışarıya çıkacağım haber versem koymayacak haber vermeden çıkmakta istemiyorum. Siz olsanız ne yapardınız? Normalde çıkamazsın felan demez. Şu an sinirli diye böyle yapıyor. Ama 4 gündür evdeyim ve artık daraldım nereye kadar yani yeter artık

Eşim beni sinir hastası edecek galiba?
Cevapla