Kimseyle ne sevgili nede evlenmek istiyorum
Tek kalmak daha iyi
Tek kalmak daha iyi
Genelleme yapmak istemem ama çoğundan bıkkınlık gelmeye başladı arkadaşlarım da öyle arkadaşlarımın arkadaşları bile öyle düşünüyor saçma bi algoritma var
Cevap
0Cevap
Bizde türk erkeklerinden bıktık en iyisi tek kalmak bziim içinde
Bir erkeği daha kapattık, şükür Yarabbim
Teşekkürler çok güzel bir şey
Bana nefreti öğretiniz çok teşekkür ederim
Hadi kalın sağlıcakla
Türkmen erkeği ne mutlu Türküm diyene Türkiye türkmeni olarak
kanka öyle diyonda böyle böyle sizde yalnız kalıyonuz , erkeklerin çoğu bu yalnızlığı seviyor sizede pek yaramıyor bence
Sana şunu söyleyebilirim benim hiç sevgilim olmadı lütfen bana kızmayın kırılgan bir insanım
Ama nazende bir erkek olarak soguya biliyoruz
Olay seçtiklerimiz değil iyi insan çok az denk gelmiyo maalesef iyilerde kapılmış zaten
Sen iyisindir ama ben kırılgamim
herneyse kadın erkek bizler seçilimde elenen insanlarız bence , bulamadık eşimizi belki neslimiz tükenecek. Buda doğanın bi kuralı. Yapacak bişey yok salmak lazım 😂
Olay şu herkes evlenecek , çocuğu olacak diye bir şey yok , kimisinin olmuyor kimi genç yaşta ölüyor istersen 2 metrelik yakışıklı veya manken gibi kız ol elenme şansın gene var. Nice insanların soyu tükendi bizmi dert edincez
Çokta takmamak lazım o yüzden yaşayın gidin işte
Evet sorana güzel bi mesaj bu kalbe karşılık vermelisin soran 😂😂
Biliyorum kankası olursun fenamı kızların iyi olduğunu öğretirsin ona 😅
"Türk" kızları derken?
Ne deyim Mahmut mu diyeyim şakir
Hayırdır senin ırklarla ilgili sorunun mu var? Ne demek Türk kızları yani? Genelleme yapman ne kadar doğru? Ayrıca bu tarz hitaplarınla sana kibar davranan kim varsa sorgulanmalı bence
boş ver sen anlinma
Benim türk ırkla bir sorunum yok ben sadece bir turkmenim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?