Şu anda kütüphanenin kantinindeyim güzel kızlara bakıyorum?

Tek başıma oturuyorum genelde bu durumdan sıkıldım erkeklerle kızlar birbirini bulmuş yalnız oturan kız yok gidip konuşiyim ne yapsam doğru olur?
Şu anda kütüphanenin kantinindeyim güzel kızlara bakıyorum?
Cevapla