Kütüphanede sürekli göz göze geldiğim kıza anlam yüklemeli miyim, hoşlanıyor olabilir mi?

Ders çalışmak için mahalledeki kütüphaneye giderim. Bi kız dikkatimi çekmişti ama başta pek de dikkate almamıştım açıkçası. Biraz zaman geçti. ben kızın bana kısa kısa bakışlar attığını fark ettim. Moladan tekrar derse dönerken vs gözü her defasında bana yöneliyodu. Kafasını kaldırıp bana bakması gibi. Bu sıklaşmaya başladı. Bi gün otururken yanıma başka bi kız yaklaşıp bişey sordu kısık sesle cevapladım ve sonra benim masamda çaprazıma oturdu. Çok geçmeden bi arkadaşım bu olaydan sonra bana bakan kızın tekrar tekrar bi yanıma gelen kıza, bi bana baktığını farketmiş. Böyle 6 7 kere falan ara ara bakmış. maalesef Ben farketmemiştim. Kızlara soruyorum bu tarz bi hareket basit bir meraktan dolayı, hoşlantı ya da sebepsiz yere olabilir elbette ama sizce hangisi daha baskın bir ihtimal gibi duruyo? Hoş bi kız bana baktığını farkedince dikkatimi çekti açıkçası. Muhtemelen gidip tanışıcam ama öncesinde sizinle ufak bi hasbihal etmek istedim. Şimdiden teşekkürler.

Güncellemeler
5 ay
Etiketi düzenlemeyi unuttum kb.
Kütüphanede sürekli göz göze geldiğim kıza anlam yüklemeli miyim, hoşlanıyor olabilir mi?
Cevapla