
Akrabalar veya herhangi biri olabilir... Bugüne kadar, kimler için üzüldüğünüze değmedi?

Akrabalar veya herhangi biri olabilir... Bugüne kadar, kimler için üzüldüğünüze değmedi?
Geçmişte olmuştur.. çünkü fazla değer veriyorum insanlar ister istemez.. ama sonuna aynı değeri görmediğim için üzülen ayda acı çeken ben oluyorum.
ama verdiğim değeri sonuna kadar hak eden kişiler de var
Ailem, akrabalarım ve saçma sapan arkadaşlarım.
Hemen hemen aynı valla
👏👍
Rica ederim 😊
Zamanında olmuştu. Artık üzülmüyorum sabrediyorum.. Çünkü ne kadar üzülürsek kendimize zarar veriyoruz
Ondan dolayı gül geç bu hayatta 😊
Rica ederim 😊🌹
Cevap
8Cevap
İlla olmuştur fakat akrabalarım için asla üzülmem hepsi akrepten daha beter
Oldu tabi bir daha olmaması için deneyim kazandırdı.
Değmeyen biri için üzülmem. Hak etmişler ki üzülmüşüm.
Çok kişi oldu ya. Olsun geçti gitti
Aynen öyle, geleceğe olumlu bakmak gerek :)
Evet🙏
Ne sen sor, ne ben söyleyeyim kanka 😂
Üzüldüğüme değecek birileri olmadı diyeyim 😕
Kimse için üzülmüyorum. Hak eden canlı ve insanlar için üzülürüm ama o da süreli olur sürekli değil.
Oldu tabi ki, ne yazık ki geç anlıyoruz.
Çookk
Üzülmeye yer arayan bir insan olduğum için 😂
Acilarin çocuğuyuz desene 😂
Elhamdülillah 😌
Elbette be abim
Aynen abim🥂
Master olduk artık bitti 😂
elbette oldu onlarca hem de
Olmadı aslında
Herkes
Oldu maalesef
Çok oldu
Oldu galiba ya
Oldu
Evet oldu
oldu cok kez
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?