Kişilik & Karakter Siz de hiç değmeyecek insanlar için üzülüyor musunuz? Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Bile bile üzülmekk. Biraz bana umursamamazlık verilsin. Lütfennn, takmayayım ahdhd Siz de hiç değmeyecek insanlar için üzülüyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Ayır eskiden olsa üzülürdüm ama şimdi hak etmeyen direk yol veriyorum.. yanımda da sadece değer verdiklerim kalır. 0 0 Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% 1 ay Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Evet maalesef bazen değmeyecek insanların laflarına takılıp kaldığım oluyor. 0 0 Yorumla
éǝɟpuóƜ Takip Et Xper 6 Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl İnsanlara değil de bazen tepkilere üzüldüğüm oluyor. 0 0 Yorumla
Sellinmmmi Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Degmedigini anladığım an bir mutluluk hissi geliyor bana )) 0 0 Yorumla
Minehoca Takip Et Xper 5 Yaş: 44 , eic 94% 1 yıl Bazen. Zaman geçtikçe gereksiz olduğunu anlıyorsun 0 0 Yorumla
JuliusCaesar063 Takip Et Master Yaş: 27 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ben başkaları için üzülmeyi bıraktım ya 😂 0 0 Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Üzülmüyorum.. 0 0 Yorumla
bayrakmerve27 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 92% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Evet 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ayır eskiden olsa üzülürdüm ama şimdi hak etmeyen direk yol veriyorum.. yanımda da sadece değer verdiklerim kalır.
Evet maalesef bazen değmeyecek insanların laflarına takılıp kaldığım oluyor.
İnsanlara değil de bazen tepkilere üzüldüğüm oluyor.
Degmedigini anladığım an bir mutluluk hissi geliyor bana ))
Kolay üzülüyorum of of
Bazen. Zaman geçtikçe gereksiz olduğunu anlıyorsun
Maalesef, bazen oluyor..
Ben başkaları için üzülmeyi bıraktım ya 😂
Üzülmüyorum..
Evet
Evet
Üzülmeyi korkmayı vb hisleri bırakalı çok oldu
Yooo
Bazen
Hayir