Enisteme para odetmedigim icin canım miyim?

Ablamin kinasi ve dugununde sac makyaj icin kuafore gittim 1.500 2.000 tuttu neyse normalde herkes kuafor parasini damata odetir ama ben ablamlarin maddi yonden sıkısık oldugunu bildigim icin hatta onlarin beyaz esya alabilmeleri icin banka hesabimizdaki paranin tamamini ben ve erkek kardesim verdik. Kisacasi ben enisteme para odetmedim kuaforun parasini annem verdi. Biri bana dediki canım misin gidip enistene odetseydin niye annene para harcatiyosun dedi benimde aklima takildi o yuzden soruyorum🤷🏻‍♀️
Enisteme para odetmedigim icin canım miyim?
Cevapla