İşte bu şekilde tamamen anonim, ki ben mesajlaşma ve takipleşme de yapmıyorum. Yani ne takip ettiğim var, ne kendimi takip ettirdiğim, ne de mesajlaştığım (zaten kapalı) son kararım yine de iyi bir yazılımcı
Tüh ne vardı sanki görsek 😂 benimki arkadaşımın elinden daha mı iyi yani? Ben çocuğu sevdik diye konuşuyorum yoksa mesleği için değil yani o bir an gaza getirdi baak benimki çok iyi gibi benim konuştuğumu ezdi gibi geldi
Maalesef acı bir durum, övünülecek bir şey yok aslında (arkadaşın tarafında) Kendi tırnaklarıyla kazıyarak bir fabrika kurmuş fabrikatör olsa eyvallah, gurur duysun başarısı ve insanlığa katkısıyla.. Neyse, daha fazla deşmeye gerek yok boş ver. Büyük hayalleri olanlar bi yerlere kendini sağlama atmayı, kanca atmayı değil üretmeyi, faydalı olmayı hedeflerler.
Güzel konuştunuz. Bilgili gibisiniz sizin mesleğiniz nedir? Öyle yapmadı beni üzdü açıkçası. Olursa ben hayta kurucam o değil ama öyle demesi bana bir tuhaf geldi. O yüzden sordum
Hamdolsun işsizim - diyelim -, ki gayet normal görüyorum; mükemmel memleketimiz işe yarayabilecek ve yapıcı düşünenleri sevmez, değerlendirmez zaten, işine gelmez. Neyse, bunlar bilinen ama bilinmeyenmiş gibi görülmek istenmeyenler.. Uzun bir süredir herhangi bir işte çalışmıyorum, kendi işim falan da yok ve bir şekilde hayattayım kendi çabam olmadan. Uzun uzadıya anlatamam diye kendimce tanımlamaya çalıştım: Ağa tipi eleman, maddi gücü başkalarına gebeliği olmayan ve gelecekte de olmayacak şekilde sağlam kişi (zor, ama mümkünse kişiliği de sağlam, vicdan sahibi, adaletli, merhamet duygusu olan) demek -bana göre-
İnanıyorum o zaman 😂 neden öyle ki ben geziyorum ordu evleri vb var dedi neden benimkinin yok mu? Hayır soramadım da tahmini uzman cavus-astsubay ve yazılımcı ne kadar alıyor? Çocuğa soramam çok ayıp arkadaşım soruyor eşiyle kıyaslayacakmış mı denir
Önemli olan "emek ve karşılığı, hak etmek" gibi kısımları. Yazılımcılar, dilerse ve çabalarlarsa performanslarına göre giderek artan, ve sabit gelir dışı ek gelirler de elde edebilirler. Bu durumda yıllık ortalama gelirleri çok fazla fark eder bazı diğer mesleklere göre. Yazılımcı şanslı, her açıdan. Ordu evleri değil, boğaz manzaralı yerlerde fiyatı düşünmeden yer içer gezer tozarsın; kesinlikle daha şanslısın
Bence o bu bahsettiğim detayları bilmeden, düşünmeden kıyas yaparak kendince kıskandırmak istemiş; gerçekleri elbet bi gün görecektir, boş ver ve he de geç
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Önce karakteri ve kişiliği sonra mesleği baz al derim
Uzaylı.. Ben isterdim bi uzaylı dişi varlık, alsın götürsün buralardan binlerce ışık yılı öteye
Neden gizli oldunuz ki
Ha dünyalı olarak öneri: kimsenin kölesi olmayan, mümkünse çok varlıklı bir ağa tipinde eleman bul
Nasıl yani
Hep gizleniyorum, iletişim kurmaya çalışanlar oluyor da; böyle rahat
Görsem sonra gizlenseniz
Ama bu seçeneklerden ille de birisi ise: yazılımcı (ama sağlam yerlerden ve işi iyi kapmış şekilde mezun)
Muhtemelen tahmin ettiğiniz herhangi biri değilim, eminim
Kimseyi tanımıyorum ki sadece neden gizli sin aç bakıyım kapat dedim 😂 kim diye düşünmedim tanıdık yok burada anonim burası
İşte bu şekilde tamamen anonim, ki ben mesajlaşma ve takipleşme de yapmıyorum. Yani ne takip ettiğim var, ne kendimi takip ettirdiğim, ne de mesajlaştığım (zaten kapalı) son kararım yine de iyi bir yazılımcı
Tüh ne vardı sanki görsek 😂 benimki arkadaşımın elinden daha mı iyi yani? Ben çocuğu sevdik diye konuşuyorum yoksa mesleği için değil yani o bir an gaza getirdi baak benimki çok iyi gibi benim konuştuğumu ezdi gibi geldi
Maalesef acı bir durum, övünülecek bir şey yok aslında (arkadaşın tarafında) Kendi tırnaklarıyla kazıyarak bir fabrika kurmuş fabrikatör olsa eyvallah, gurur duysun başarısı ve insanlığa katkısıyla.. Neyse, daha fazla deşmeye gerek yok boş ver. Büyük hayalleri olanlar bi yerlere kendini sağlama atmayı, kanca atmayı değil üretmeyi, faydalı olmayı hedeflerler.
Güzel konuştunuz. Bilgili gibisiniz sizin mesleğiniz nedir? Öyle yapmadı beni üzdü açıkçası. Olursa ben hayta kurucam o değil ama öyle demesi bana bir tuhaf geldi. O yüzden sordum
Görünür olmanızı varlıklı ağa tipi eleman ne demek
Hamdolsun işsizim - diyelim -, ki gayet normal görüyorum; mükemmel memleketimiz işe yarayabilecek ve yapıcı düşünenleri sevmez, değerlendirmez zaten, işine gelmez. Neyse, bunlar bilinen ama bilinmeyenmiş gibi görülmek istenmeyenler.. Uzun bir süredir herhangi bir işte çalışmıyorum, kendi işim falan da yok ve bir şekilde hayattayım kendi çabam olmadan. Uzun uzadıya anlatamam diye kendimce tanımlamaya çalıştım: Ağa tipi eleman, maddi gücü başkalarına gebeliği olmayan ve gelecekte de olmayacak şekilde sağlam kişi (zor, ama mümkünse kişiliği de sağlam, vicdan sahibi, adaletli, merhamet duygusu olan) demek -bana göre-
İlk defa duydum ☺️sizde kız arkadaş vb yok galiba bu saate buralarda anonim olarak falan sakladığın biri mi var diycem
Birinden saklanmıyorum evet, tek amacım tam anonim ve sadece fikir alışverişinde bulunan herhangi bir kişi olmak. Düz anonim forumcu
İnanıyorum o zaman 😂 neden öyle ki ben geziyorum ordu evleri vb var dedi neden benimkinin yok mu? Hayır soramadım da tahmini uzman cavus-astsubay ve yazılımcı ne kadar alıyor? Çocuğa soramam çok ayıp arkadaşım soruyor eşiyle kıyaslayacakmış mı denir
Önemli olan "emek ve karşılığı, hak etmek" gibi kısımları. Yazılımcılar, dilerse ve çabalarlarsa performanslarına göre giderek artan, ve sabit gelir dışı ek gelirler de elde edebilirler. Bu durumda yıllık ortalama gelirleri çok fazla fark eder bazı diğer mesleklere göre. Yazılımcı şanslı, her açıdan. Ordu evleri değil, boğaz manzaralı yerlerde fiyatı düşünmeden yer içer gezer tozarsın; kesinlikle daha şanslısın
Bilmeden doğru yapmışım yani 😂 belkide kıskandığı için öyle yaptı
Bence o bu bahsettiğim detayları bilmeden, düşünmeden kıyas yaparak kendince kıskandırmak istemiş; gerçekleri elbet bi gün görecektir, boş ver ve he de geç
ve evet, sen daha isabetli bir tercih yapmışsın
Sağ olun ☺️ bence de ama bilmeyerek tanışmış olduk demek ki kıskandığı için
Maddi açıdan bazı yazılımcılar daha iyi kazanır. Çalışma koşulları subaya göre rahattir.
3 aday mı var yani?
İnsan olsun yeter. Etiket mevzu değil.
Astsubay
Yazılımcı tabbiki.
Yazılımcı