Statü farklılıklarından doğan ayrımcılıklar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çevrenizde hiç ekonomik özgürlüğü olan, belli bir bilgi birikimine sahip ve kendi ayakları üzerinde durabilen bir kadının ezildiğine şahitlik ettiniz mi? Ben etmedim Özellikle kaynanaları gözlemliyorum da okumuş geliniyle okumamış gelinine çok farklılar sizce de öyle değil mi okumayan kadın hemen azarlanıveriliyor sizce okumamış kadınlar bu tavrı hak ediyor mu ya da belki de sadece benim çevremde bu böyledir sizin yorumlarınız neler bu konuda?

Statü farklılıklarından doğan ayrımcılıklar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla