
Sebebini söylemeden öyle bir anda konuşmanın kesilmesini hiç anlamıyorum.

Sebebini söylemeden öyle bir anda konuşmanın kesilmesini hiç anlamıyorum.
Sebebini sorardım. Başıma da geldi bu arada ünideyken. Gruplaşma çok oluyordu bizde. 2-3 kişi planlı olarak soğuk yaptılar. Sebebini sordum yoo soğuk değiliz diyip geçiştirdiler. Ben de içimden dedim sizinle mi uğraşıcam soguksanız yolunuza dedim ben de uzaklaştım.
En güzelini yapmışsın. İnsanları anlamak zor zaten. İyi dersin bir bakmışsın bambaşka biri çıkar içinden.
Aynen öyle. Zaten samimi degildik. Görüntü oydu sadece. Ben de yapaylıktan nefret ederim zaten dedim iyi oldu o yüzden.
Bir arkadaşım konuşmamızda canımı çok sıkmıştı " sesini yükseltip azarlama şeklinde" tekrardan arayınca açmamıştım. Sonrasında hiç aramadı bende aramadım 7 ay felan oldu. Çok sebepsiz değil ama 15 yıllık arkadaşım. Çok zaman girince araya aramaya utanıyorum.
Bence yazmaktan zarar gelmez. Affetmekte gerekir bazen . Küslük iyi değildir.
Ne diyeceğim, hassastım ve senin laflarına alındım mı. Zira onu zor gününde yalnız bırakmış oldum ama o da çok fazla üzerime geldi.
Hoş geldin kardeşim yeni gördüm görüşünü ve sorunu :D
Hoş buldum. Vallahi gif atamıyorum xperden dolayı😅Yoksa atıcaktım.
geç fark ettim :D hızlı hızlı beğenip geçmiştim sonra altta yazmışsın
Sorun yok ya ben anladım zaten 😄
Eyvallah kardeşim :D
Teşekkür ederim kardeşim :) 🙏
Rica ederim kardeşim ne demek.
Onu ben de anlayamıyorum... 🥲
Video atacaktımda sen zaten tahmin edersin 😅
Xper yetmiyor
Bunlar şaşırmış Orhannn😅
Cevap
4Cevap
Merhaba,
Kendimi bilirim, dikkat ederim, karşımdaki insanları kırmamak incitmemek için tanımadığım insanlar için bile dikkat ederim!
Böyle bir şey varsa umrumda olmaz, canı cehenneme! 😅
Suç bende değildir! 😅
Ben mutlaka nedenini sorarım. Doğru düzgün bir açıklama yapmasını beklerim. Sonrasında ister küser ister küsmez. Ama bana insan gibi mantıklı bir neden sunmalı.
Kendi kendine trip atarak olmaz.
Canım sıkılırdı açıkçası ilk sorgular gerekli sebeb yoksa direk sogurum
Samimi arkadaşım yok daha doğrusu hiç arkadaşım yok
Üzülürdüm
Hiçbir şey
Üzülürdüm
Tuhaf hissederdjm
Üzülürdüm
Umursamam
Sorgularım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?