AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Toplum a göre hareket edersen ooo işin var demektir. ben 33 yaşındayım evlilik cümlesi bile geçince sinir krizi geçiriyorum artık bunu biliyorlar sözü bile geçmiyor
Onlar evlenip boynuzmu çıkarmış benim ailemde böyledi evlendim baskıdan sen yapma sakın diye söylüyorum gönlüne yatmayan biri ile ömür geçmiyor ömrün bitiyor sadece
Sende mi aynı durumu ya da kaderi yaşadın. Evlenip erken yaşta yani çocuk yaşta çocuk sahibi olup hayatını mahbettin
Ailem yaşatı okuldan alıp evlendirdiler okuyup ne olcaksın evlenceksin baskısı eve kitlemeler dövmeler benim düşmanım onlardı
Okey. lutfen
Her evlilik maalesef rayında gitmez ne yapsan da mühim olan büyüklerin anlayışlı olması ve yanında olup destek vermeleri
Çare Sarıgül de, afedersin dashshak geç yolla gitsinler
Şahsen bannada git evlen diyolar ama bende kimsseyi bulamadığım iciin kimsseyle görüsmüyorum hata elimdenn geldikçe aksam çıkıp tür arıyorum onun dışında kimseyi görmeyince kimse sormuyo
Aynı sıkıntı bendede var iyi birini bulsamda evlensem
Diyemiyormusun kendine bak veya kendş çocuğuna bak diye
Çevrendekilere karşı biraz dik durarak bunu sağlayabilirsin. Mesela bu benim kararım, daha erken olduğunu ya da kendimi hazır hissetmediğimi düşünüyorum gibi
19 yaşındayım aynı durum bende de var çok zor iğrenç bi baskı sakın aklında yer etmelerine izin verme kendi kararların kendi hayatın
19 da mı baskı yapıyorlar çok ilginç
E yuh daha küçük yaşın yaaa
Aynı yaşta bi kuzenim var şimdi hamile o çocuk yaptı sen hala annenin evindesin lafı yapılıyor sanki büyük marifet 😂
Benim 98li kuzenim 2. ye hamile ben 93lüyüm 😁😁 bide beni düşün
@lunoo gerici aile bireyleri olursa 9 yaşında bile evlendirirler kızlarını. Cahil kesim çok
Valla ablalar böyle o baskı yapıyor bu baskı yapıyor diye evlenirsek işimiz yaş senin survivorında başarılar 😂
@benzersiz_zevkler Bi de bunu marifetmiş gibi yapmaları yok mu
Aynen onlara göre marifet sanki güzel birşeymiş gibi elaleme hava atacaklar
@lunoo benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊 şimdiden teşekkürler 😎
Hadi bakın işinize size soracak halim yok ne yapacağimi ne edeceğimi
..
Islak odun en iyi çozüm ( evlenme karşıtı kesinlikle değilim ama insan istemiyorsa da zorla bişey aşılamaya çalışmak eziyetten başka bişey değil)
Başa çıkamazsın,. bu toplumun kültürel bilinç altında var, evlendikten sonrada çocuk baskısı goreceksin
Ay sinir olurum böyle insanlara ağızlarının payını ver gitsin bunları mı çekeceksin sınırını koy bir daha birley diyemezler
boş ver aynısı banada yapıyolar ama ben takmıyorum sende öyle yapmaya çalış
evlendikten sonra çocuk baskısı yapıcaklar böyle bir kısır döngü
Ayni durum bendede var aeiyorsun cikmiyorda belli olmaz
Evlenmeyerek çıkılır😂
33 yasindayim hala goruyorum. Bi cozumu varsa beni de bilgilendirin.
Hersey vaktinde güzel. Kendine baski yapma ve dogru kisinin gelmesini bekle
Asla bu baskıya düşme, şu an hayatının en güzel günleri
İşin veya mesleğin varsa istediğin gibi savuşturabilirsin ama yoksa da evlen gitsin be ablam
30 una gelınce herkes evlendı arkadaslarımın cocugu var dersın :)
Ingstram var mı sizin tanismakta saygı duyuyorum 😊 her erkek bir olmaz iyisi denk gelmez bizlere
Daha öncelikli işlerim var de bir süre sonra bıkacaklardır
Nasip kısmet de doğru kişiyi bekliyorum deme sana sürekli birini bulurlar
Sen haklısın katılıyorum sana doğru insanı bulmak en doğrusu bende henüz bulamadım
Uzun bir tarih ver sonra o tarihtede ollmazsa olmadı de
Kızsan bilmiyorum ama erkeksen verecek kızın yoksa sorma de acayip bozuluyolar
Mutlu olmazsam ayrilirsam bana bakacaksaniz evlenmek isterim de
Soruyu soruyla karşılık ver 😅 ve dalgaya al sonra düzelir. Tecrübeyle sabit 😎
Evlenerek. Ee herkesi beğenmez absürt kriterler koyarsan öyle olue
bunu bende yaşıyorum kulak vermemen gerekiyor böyle durumlara
Bu sorudan sonra belki bulursun.
hahahahah nasııl yani
78 erkek yazmış😂😂😂
yok ya sosyal medyadan asla tanışmam :D sorun burada zaten kriterlerim yüzünden yalnızım. Yazan eden çevremden var ama beğenemiyorum
Himmmm
Milleti dinleyip evlendim şimdi çok mutsuz bi evliliğim var bekarlık sultanlık tek güzel şeyi anne olmak
Evlenmiyorum ulan de ben öyle yapıyorum hshs
evlenmekten daha önemli işlerim var de
Hayırlısı de geç :)
Kocaya kaç herkes rahat etsin😁
35 yaşımda evlendim
kaçacaksın
Hepimizin ortak sorunu bu sanırım 😂😂😂
Evlenerek bu baskıyi kirabilirsin
E evlen sende o zaman 🤣
Evlen demek erkeklere göre çok kolay kız ailesinden baskı gördüğü için iyi olmayan biriyle de evlenebilir yanlış tavsiye vermeyin.
@Nostaljik şarkı ironi yaptım. Rabbim hakkında hayırlı olanı versin. Bende evlenmek istiyorum.
Evet gerçekten öyle senin de hakkında hayırlısı olsun
Amin, teşekkür ederim. Sen bekar mısın peki?
Bana diyen bile yok
Kafaya takma yaşın genç
Kendi kararım de ya da hiç cevap verme.
Gidip de baskı yüzünden evlenme daha kötü olur
Siz evlendiniz de ne oldu çok mu mutlusunuz de
Boş ver dünya boştır lo 😂
Ben rahibe olmaya karar verdim de susarlar
Bana da diyen oluyordu artık demiyorlar.
Çünkü misafirliğe gitmiyorum, kabuğuma çekildim. Evlilik bu hayatta hazineye götüren altın anahtar değildir. Öyle şey olsa herkes evlendirdi. Evlilik çok büyük bir sorumluluktur. Özellikle bu evliliğe heves edenler, maruz kalanlar bu kişiler ilerleyen süreçte muzdarip oluyorlar.
Bulunca haber veririm söyle
Benim ruhum genç de :d
Sen evlendin de ne oldu de :d
Masrafları karşıla evleneyim de onlara
İnsanlara göre yasamayi birak. Kendine göre yaşa.
Bulun evleneyim de
Sana ne deyip geçerek...
İyi biri bulunsa evlenelim dersin
Deli numarası yap :-)))
Benim standartlarimda biri yok de
Aynısı bende de var. Bilmiyorum doğru insan yok
çok basit evlenmeyerek :))