Neyim yok flütüm var demiş.
Pazar günlerini nasıl verimli geçiriyorsunuz?
Neyim yok flütüm var demiş.
Bu sabah erken uyandım,
Gittim sana güller aldım mutlu ol diyee..
Pazar günleri evde aylak aylak vakit geçirmek mi yoksa dışarı çıkıp gezmek mi tatile daha uygundur?
Napıyorsunuz paylaşın hadi bugün keyfim gıcır, herkese şarkı armağan ediyorum keyfiniz bol olsun.

Bir kaç sayfa kitap, sıcak bir kahve, bol huzur, güzel kahvaltı, film, maç ve kapanış :)
Fotoğraf huzur kokuyor, sabah erken saatte çıkıp gezmenin tadı başka. Bol huzurlu günün olsun kral.
Bugün erken uanmadım ama temizlik günü birazdan evi süpüreceğim nevresimimi değiştireceğim. Kahvaltı hazırlanacak 2 gibi biter ders çalışacağım bugün un katkı maddelerini öğrenmeye çalışıyorum sonra akşam yemeği derdi var
😂 😂
9:30'dan 1'e kadar salondaydım. Şu an evde pinekleme modundayım. Birazdan bakım yapmaya başlar sonrasında da kitap okurum. Belki güzel bir korku filmi izlerim sonrasında da.
Korku kapanını izledim dün hoşunuza gider mi bilmiyorum. Önereceğiniz korku filmi varsa yazarsanız sevinirim.
Korku kapanı 1 ve 2 izledim, 3üncü ve diğerleri iyi değil diyorlar. Hostel’e bakacağım.
Forgotten’i izlediniz mi? Öneririm, çok güzeldi.
Çok güzeldi, bende sadece korku izliyorum diğer türler sıkıyor uyuyorum. Zindanlar adasına bakmışsınızdır.
Korku seansı ve Hostel izleyeyim, iyi seyirler size.
Cevap
9Cevap
Ben genelde spor yaparım ya da dışarı çıkarım biraz
Bugün çıktın mı kral
daha çıkmadım kral öğlene
Soğuk mu orada havalar?
Ankara bir soğuk bir sıcak değşik
Yurtdışında değil miydin?
Yok kral Ankara da yaşıyorum
Evinde güzel bir pazar kahvaltısı ondan sonra güzelce süslenip dışarı gezmeye eve biraz erken dönüp güzel bir film gecesi
Korku kapanı izledim dün 1 ve 2 film gecesi yap eve erken gel
Ohh mis
Günaydın bodurcan dışarı cikicam tabisi işlerim var
Çalış köle.
Engel 😏
Güncelleyip durma bee😏
Suuuus
Sabah iki saat dışarıda yürüyüş yaptım bunun dışında verimli değildi bugün rahatlama günü gibi bişey bence pek verim peşinde değilim pazar günü
Pazarları pek dışarı çıkmam çünkü çok kalabalık oluyor
Doğru diyorsun kral, bende her gün çalışıyorum ama pazar günü evde oluncada işe yaramaz birisi gibi hissediyorum.
Yeni kitaba basladim. Onla gune devam bir de is olacak.
Hangi kitap? Günaydın.
Devrime adanmis yasam- Che Guevara
Haydaa.. İyi okumalar diliyorum.
Tesekkurler
Kitap okuyorum, ailemle vakit geçiriyorum, yürüyüş yapıyorum. Ve haftanın programını yapıyorum.
Valla yeni kalktım. Sence verimli geçer mi 😂😂
Süt dilimi yedim, hamburger yedim, cool lime içtim ve yattım. :D o kadar spor yaptım. Kendimi ödüllendireyim yani
Hastayım zor kalktım. Büyükanneme bakıyorum daha yıkanma işi var. Halsizim yorgunum mutsuzum. Seviyim pazar gününü bana her gün aynı işkence.
Kitap okurum tv izlerim bazende yuruyus yaparim canim isterse oyle..
Süt banyosunda viskimi yudumlarken gotume buzlu badem sokup çılgın bakirelerin hayal dünyasındaki seks hikayerlerini okuyarak geçiriyorum
Adem yoksa badem yiyeceksin demiş atalarımız
Ata mata dinlemem aga bir hayatım var bırakın senaristti ben olayım kendi yanlışımla mutluyum
Dımbıllan dayı harika ya
İki kere dinledim baştan sona keyfimi yerine getirdi bugün)) Hatta şimdi yine açayım.
Çok çok gezdim bugün hava şahaneydi
Köye kaçarak genellikle
Dışarı attım kendimi
Öylesine takılıyorum kafama göre
Bakım makım falan filan
Geçirmiyorum valla 😄
Kilise Ayinlerine gidiyorum
Verimli geçirmicem yatacam
Yatarak
Dinleniyoz ba
Keyfime gore
Evde
dersler derslerr
Hasta olarak
Cilt bakımı ve uyku
Evde takılırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?