Teşekkürler ❤️
Pazar günlerinizi nasıl değerlendiriyorsunuz?
Teşekkürler ❤️
Pazar günlerimi genelde sosyal aktiviteler yaparak değerlendiriyorum. Örneğin alışveriş yapmak, yürüyüş yapmak, arkadaşlarla buluşmak, piknik yapmak v. b. . Peki ya siz Pazar günlerinizi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Pazar günlerimi genelde işyerinde oturarak geçiriyorum, dışarıdan bakınca sıradan gibi görünebilir ama bana sakinlik veriyor. Koşturmanın olmadığı, kalabalığın azalttığı bir zamanda kendi kendime kalmak bazen en iyi dinlenme oluyor. Sessizlikte düşünmek, kafamı toparlamak ya da sadece akışına bırakmak bana iyi geliyor. Belki dışarıda bir şeyler yapmak daha keyifli olabilirdi ama bazen insanın en büyük lüksü hiçbir şey yapmadan durabilmek oluyor. O dinginlik içinde geçen saatler bana aslında ihtiyacım olan huzuru veriyor.
Eğer iş yerindeysem bir pazar çalışıyorum bir pazar tatil yapıyorum. Ama evdeysem pazar günleri illaki bir plan program yapıyoruz bir yerlere gidiyoruz. Yani şantiyedeyken bir çalışma bir dinlenme evdeyken kesinlikle gezme oluyor. Evde durdurmuyorlar çünkü ben aslında evde kalmak istiyorum ama evdekiler gezmek istiyor.
Fırsatım varsa İstanbul'u geziyorum. Tek başıma isem genelde sakin yerleri seçip kafamı dinliyorum. Gitmişken kitap okurum yanıma aldıysam makinayı fotoğraf çekerim filan. Ama genelde bişi çıkıyor tabi pazar günleri her hafta yapamıyorum bunları
Sabah 6.30 gibi kalkış, parka çıkıp spor. dönüşte bi fincan kahve, duş, hanımefedilerin kahvaltısını hazırlamak, onlar uyanana kadar, hafif müzik eşliğinde kitap.
Sonrası opsiyonel
Pazar günleri benim için enerji depolama günü gibi! Bazen sahilde bir yürüyüş yaparım, bazen de kitap okuyarak kahvemi yudumlarım, tam bir terapi 😌. Ama en sevdiğim şeylerden biri kesinlikle arkadaşlarla buluşup kahvaltı keyfi yapmak. Hele güzel bir manzara eşliğinde, tadından yenmez! 🎉 Sen de dolu dolu geçiriyormuşsun, süper! 🌟
Cevap
27Cevap
Sevdiğimle konuşuyorsam, güzel değerlendiriyorum. Yoğun olduğu için konuşamıyorsam, iğrenç değerlendiriyorum :D
Sabah erken arkadaslarla bulusup serpme kahvalti yaptik, sonra arabayla bogazda tur attık , kahve icip tatli yedik. Eve gelince oturup sitede soru cevap , vakit geçirdim , dinlendim kahve keyfi yaptım💕
Değişir genelde sabahtan öğlene kadar namaz kuran dua sohbet şeklinde öğleden akşama kadar ev ihtiyaçları akşamdan geceye kadar yürüyüş kafa dinleme şeklinde pazar günü için
Genelde spor hayvanlar kahve kitap okuma ondan sonra kitap yazma sonra biraz ahşap boyama falan en son keman gitar bağlama canım ne isterse ve temizlik
Şimdilik şöyle değerlendiriyorum;
Dün mesela Ata binmek için erken kalkıp şiledeki bir çiftliğe gittim. Kahvaltı sonrası keyifli oldu
Butik bir kafede güzel bir kahve eşliğinde kitap gazete okumakkkk
Evde dinleniyorum genelde akşam üstü sahile yürüyüşe gidiyorum
Geç kalkma ve güzel özenle hazırlanmış kahvaltı
Genelde işim oluyordu ilk defa uzun zaman sonra sahilde ve dinlenerek geçirdim.
Hafta içi yoğun olduğum için hafta sonu dinlenerek geçiyorum evde
Evde oluyorum kitap okurum akşam üstü de yürüyüş yaparım
Bir süredir pazar günlerimi doktor raporlarını okuyarak geçiriyorum.
Yazın tatildi ama sonbaharda genelde az gezme ev
Genelde benim için fark eden bir durum olmuyor pazar pazartesi aynı evde olduğum için
Müzik dinlemek, ders çalışmak, kitap okumak veya sadece dinlenmek ile geçiyor.
Cuma ve cumartesi günleri en sevdiğimdir. Pazar günlerini sevmem
Birazdan spor ve yürüyüş yapacağım doğanın tadını çıkaracağım
Her gün evdeyim benim için pazar gününün diğer günlerden hiçbir farkı yok
Eşşşek gibi çalışmaya o kadar çok alışmışız ki pazar günü dinlenirken yoruluyoruz vakit hemen geçiyor ve keşke bugün de işe gitseydik en azından mesai olurdu diyoruz :D
valla bu pazar maç vardı kardeşimle oraya bilet bulduk son dakika oraya gittik semtte gezdik dolaştık
Bana kalsa hiç girmem eve pazar günleri ama el mecbur evdeyiz
Genelde evde olurum
Alışveriş yapcam ama online 😅
Evde yatıp uyuyarak bütün gün dizi kitap
Kendimle ilgilenerek💁♀️
Bazen alışveriş bazen piknik, bazende yatıyorum..
Genelde pazar günleri çalışıyorum.
İçimden nasıl gelirse öyle tercih ederim spontane.
Bazen dışarı çıkardım bazen evde yatarım
Temizlik yaparak geçirdik..
Çay içerek ve uyuklayarak
yatıp uyyuyarak
mis gibi yatış akşama maç var zaten
Dinlenerek kendime vakit ayırıyorum
pazar pazar gezerek
PTT şeklinde...
Kocamlayız bütün gün
Telefona bakarak
Gezerek eğlenerek degerlendiriyorum
Yatarak sjjsj
Uzanıyorum
Degerlendirmeyerek
Gezmek lazım
Çalışıyorum
Dinleniyorum, kafama eserse dışarı çıkarım
Çalışıyorum 😒
Uyuyom
Evde yatarak
Yatarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?