10 yillik en yakin arkadasimi kiskaniyorum ne yapmaliyim?

10 yillik yakin bir arkadasim var ortaokulda 5. sinifta tanistik ailevi sorunlarini anlatirdi bana hep ve bende yaninda olurdum her zaman. ikimizinde ailesinin durumu cokta iyi degildi ailesi ayriydi birvirimizden baska kimsemiz yoktu ve istedigimizi yapamiyirduk disari cikamazdik. rahat degildik... sonra baska bir sehire tasindi
bir kac yil sonra geri geldi bulundugumuz sehire zamanla aramiz acildi ama hala konusuyorduk ve hala yakin arkadasimdi lisedeyken benim tek arkadasim o iken onun cevresi olusmaya basladi arkadas grubu oldu ailevi meseleleri duzelmese de parasi olmustu maddi durumlari iyirdi ben de gordukce kiskanmaya basladim ama yuzune soyleyemedim igrenc hissediyorum. onun guzelligini onun arkadas grubunu onun parasini onun rahatligini... her seyini kiksaniyorum keske onun gibi olabilsem diye dusunuyorum lutfen yardim edin nasil asicam bunu hayatimdan cikarmayi dusunuyorum
10 yillik en yakin arkadasimi kiskaniyorum ne yapmaliyim?
Cevapla