Kocamla ailesi yüzünden kavga ettik?

kızlar şimdi ben kocamın ailesiyle çok çok haklı sebeplerden dolayı çok sık görüşmüyoruz. geçen günlerde bi nedenden dolayı aynı ortamda bulunduk. çocuğumun bi kaç fotoğrafını çekti elinde yani sürekli telefon. sonra o ortamda sadece ikimiz kaldık. çocuğum pusette uyudu tamamen bana doğru dönüktü onun oturduğu yerden çocuğun sadece puseti gözüküyordu. sonra bi video sesi geldi ben ona doğru bakınca telefonu çevirdi. bende o gidince telefona baktım beni mi çekti diye. çekip görümceme atmış. eve gelip eşime böyle böyle dedim sonrasında devamlı böyle şeyler yapıyo gibi annemin telefonunu mu karıştırdın ne video sesi resmen karıştırmışsın ayıp vs vs söylendi. dedim evet ayıp ama o an ona sorsaydım tartışma çıkardı bende baktım sadece sana söylüyorum dedim. sonra konu iyice büyüdü büyüdü... bana inanmaması sinirlendirdi ve ağladım hiç ağlama haksızsın falan diyip durdu bende çok öfkenlendim ve üstüne yürüdüm resmen ittim adamı. baya hır gür çıkardım ama çok kızgın ve kırgındım. sonrasında boşanıcam evde çocutka sende kalsın ailemden sıkıldım hep aynı şeyler biz yapamıyoruz falan. evet biraz abartmış olabilirim ama çok öfkelendim. sonra baya ağladım gittim sarıldım falan oralı olmadı yattı uyudu. ve ilk defa bu kadar ciddiydi bana karşı. sizce ne yapmam gerekir? seviyorum yuvam bozulsun istemiyorum ama çok da öfkeliyim

Kocamla ailesi yüzünden kavga ettik?
Cevapla