Hayatta 2 arkadaşım oldu birini özgüven kazanmak için kullandım birine de o özgüvenle hava atmak için?

Ama şu an cidden her şeyden hevesimi aldım okadar çok sıkmam ilki gibi ve 2. Gibi havalı olmam. ama şuanda arkadaş bulamıyorum napcam ben onları gelisimim için kullanmak zorundaydım ama. Şu an normal biriyim ama Arkadasim yok

Hayatta 2 arkadaşım oldu birini özgüven kazanmak için kullandım birine de o özgüvenle hava atmak için?
Cevapla