Arkadaşlar neden müsaitken kimse mesaj atmıyor da 75 kamyon işimiz varken herkes yazmaya başlıyor:d?

Arkadaşlar neden müsaitken kimse mesaj atmıyor da 75 kamyon işimiz varken herkes yazmaya başlıyor:d?
Cevapla