İnsanların kendi statüsüne yakın biriyle evlenmek istemesi gayet normal değil mi?

Bazı sorularda denk geliyorum da "bunların hiçbir önemi yok" diyenler, fakir de olsa önemli değil diyenler. Tamam arkadaşlar her şey para değil tabiki de fakir olmayan insanların fakir birini tercih etmemesi bazı insanların gözüne neden batıyor? Veya belirli bir akademik statüsü olan insanların aynı şekilde kendisi gibi statüsü olan birini istemesi, bu beklentisini neden anormal bir şeymiş gibi görüp bunu kompleks yapıyorlar yani herkes herkesi istemek zorunda mı? Herkesin tercihi kendine. İnsanın kendi gibi birini istemesi suç mu?

İnsanların kendi statüsüne yakın biriyle evlenmek istemesi gayet normal değil mi?
Cevapla