Arkadaşlar eşimle 2 markete girdik yolda ve 1. markette ilgiliydi dln yolda da çok övüyor sariliyor ilgili?

Neyse sonra BİM girdik orada da kapali hafifi kilolu kiz var yani bence güzel değil. Bime girdik kiz hep eşimi görümce bakiyor eşime. Bende buzdolabindaydim kızda geldi eşim önemdeydi hiç yanıma bile gelmedi kasaya gidimmi siye sordu gitti pek bakmadi bana ilgili değil gibi geldi. Ve sanki bana göre eşim de kıza demekki bakiyor ki kozda ona bakip duruyor. Çünkü kaç kez daha denk geldim kız bakiyor benimkine. Sanki benimkide bakmişti ama emin değilim daha önceleri. Neyse ciktik BİM den konuştu etti sarildi sonra gel öpim dedi eve varmadan önce yok dedim noldu dedi. Bende söyledim nasil düşündüğümü çok sbairli davrandi ben hangi kozdan bahsettiğini bile bilmiyorum bana bakan kişiyi de bilmiyorum bile dedi. Demek şişko kiz ya dedi birdaha bana şilko kiza baktin deme dedi güldü tatli şeffaf davrandi olur mu öyle şey şerefsizmiyim ben dedi yanımdaki karıma bak dedi seni çok seviyorum dedi gözüm başkasini görmüyor dedi. Kadın milleti işte diyip güldü bana halsizlik yapma dedi öyle bir şey yok dedi. Ama emin olamadim sizce abartiyormuyum ya
Arkadaşlar eşimle 2 markete girdik yolda ve 1. markette ilgiliydi dln yolda da çok övüyor sariliyor ilgili?
Cevapla