Kafam karışık napmam gerekiyor bu durumda?

Boşanma davası açtım, eşim bissürü iftiralar atmış adıma. Hakimin karşısında kendimi aklayabileceğimi düşünüyorum allah' ın izniyle, çünkü gerçekten yalan ve iftira olarak bi cok sey söylemiş. Maddi yönden zararım var eşime yönelik. Eşimin aylık geliri filan yok, çalışmıyor da. Çocuğumuz yok. Nafaka ve tazminat alabilir miyim onu da bilmiyorum. Kafam çok karışık. İlk duruşma ne zaman olur acaba ne kadar zaman sonra duruşma kağıdı gelir bilmiyorum..
Kafam karışık napmam gerekiyor bu durumda?
Cevapla