Gece 4 te odamda biri şarkı söylüyordu bu normal mi?

Bir kac gündür fal bakıyorum Gece 4 te once ruyamdan korkarak uyandim uyku sersemiydim bayagi sanki odada la la laa diye bi kadin sesi geldi baktim ama kimse yok deliriyor muyum?

Gece 4 te odamda biri şarkı söylüyordu bu normal mi?
Cevapla