Herkeste bir yalnızlık isteği var. Neden olabilir?

Şahsen yalnızlık çok sıkıcı bir şey. İnsan sevmek sevilmek istiyor. Bunu yaşayamamak çok kötü asıl. Yaşım 26 ve artık evlenmek istiyorum. Bunun telaşına girdim çok. Sizce ne zaman evlenicem:((

Herkeste bir yalnızlık isteği var. Neden olabilir?
Cevapla