Desteğini üzerinizde hissettiğiniz birileri var mı hayatınızda?

Desteğini üzerinizde hissettiğiniz birileri var mı hayatınızda?

Gerçek hayatta pek yok.. ama sanaldan evet derdimi dinleyen yanımda olan güvendiğim bir dostum var.. zaten bu zaman da güvenilir arkadaş bulmak imkansız gibi maalesef.. çoğu kişi bencil ve kendini düşünüyor birbirini anlamıyor
Cevap
22Cevap
Dostumda yok arkadaşımda yok, tek başıma mücadele ediyorum. Tek başımada yürümeye devam Allah'ın izniyle..
Psikolojik olarak destekleri varda maddi olarak yok geçen bir araba alacaktım az açığım vardı kimseden metelik çıkmadı 😃
Tabii ki var. Bu konuda şanslı hissediyorum kendimi.
Bir kaç kişi var evet menfaatsiz olan, gerisi hikaye..
Hep yanımda birileri oldu her zaman arkadaşlıklarımın kalıcı olmasını hatta yaşlanana kadar sürmesini istedim ama gittiler.. ufak sebepli tartışmalarsa haklı olmama rağmen ilk adımı ben attım ama yok geçirdiğimiz onca vakit boşaymış
BEN KENDİMLE MUTLUYUM KALAN KALIR GİDEN GİDER SİZİN İÇİN KENDİMİ YIPRATACAK DEĞİLİM.
Evet birbirimizdwn çok uzakta olsakta bir telefon yakınımda olduğunu biliyorum
Allaha bin şükür yeterince var. İtibar en iyi kartvizitdir.
Var çok sık kavga etsekde birbirimizi kollarız
Çok şükür var. Yokluklarını göstermesin..
kazığı ustumden eksik etmeyen dostlarım var
Çok şükür düşmeme izin vermeyecek dostlarım var.
Hayır dostum da arkadaşım da yok☺️
Evet çok şükür eksik olmasınlar.
Evet çok şükür var ❤️
Kimseden destek beklemiyoruz
Var var çok şükür
Var.. Allah ondan razı olsun..
Önceden vardı artık yok
Çok şükür var bir kaç kişi
@helene1 var✨️
Hayır hiç dostum yok ki
Hayır kimse yok
Var sağolsunlar.
Dostum yok
Vardır birileri
Var bir kaç tane
Var çok şükür
varlar ıyıkı
kendim
Var evet 😊
Var.
Hayır yok
1 kişi var
Var kendim
Yok.
Evet var
Var sukur.
Var olmas mı
yok :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?