Tamda böyle arkadaşlarım var hep destek tam destek

Tamda böyle arkadaşlarım var hep destek tam destek

Olmaz olur mu.
Namaza başladığım ilk zamanlar. Bir arkadaş gelip gidip içmeye gidelim mi diyordu. Kaç defa yok desem 2 saat sonra yine aynı şeyi teklif ediyordu. En sonunda seni şeytan mı görevlendirdi ne ayaksın niye bu kadar direttin dediğimde. Bende bilmiyorum diyordu 😂
Bir Diğeri de abi karıya gidek mı diyordu. En sonunda ona patladım mk sen benim ne zaman o taraklarda bezim olduğunu gördün duydun bana diyorsun dedim. Çocuk gibi yüzünü astı ;tamam ya niye kızıyorsun diye küsüp 2 saat surat astığı oldu. Bu ve bunun gibi bir sürü şey. Anasını satıyım zaten hayırlı bir iş için aman teşvik etmesinler aman kıyamet filan kopar tövne tövbe
Hakikaten şimdi fark ettim ki, arkadaşlarım da çok etliye sütlüye karışmadan, daha doğrusu yorum yapmadan yapıyor olduklarımı onaylayan insanlar :)))) Bana mı çok güveniyorlar acaba, zihnimden geçireceğim bu durumu :)))))
Tebessüm ettim durumu düşününce.
Cevap
21Cevap
Hiç arkadaşım yok
Bu kötü bisey ama
Maalesef kötü bir şey
Tam da böyle destekleyen arkadaşlarım var, harikalar 😀
Mesela sigara içmiyorum diye benim de mahrum kalmamam için yanımda falan içerler vs.
Hatta onlar yetmezmiş gibi vejeteryan, hatta vegan olmayı denediğimde et içeren her şeyi ve daha da abartıp kekler kurabiyeler yapan annem ve kardeşim de var.
Her konuda çok destekleniyorum (!) yani 🤣
Var doğa ana.
Arkadası aradım makıne kurulumu yapacam yardım et la erken bitsin dedim.
Çalış lan köle benimle mi bot bağladın dedi 😂
Arkadas gibi arkadas🙂
Dosta korku düşmana güven veriyorlar 😂
Masallah asjjs
Valla kimseye bir şey danışmıyorum, arkadaşlarla anca çay içeriz.😅
Keyfin ve kâhyası anladım
Çok düşünme sen bunları, kalbe zarar.😅
Yok. Olsa da benim irademi yıkamaz kimse. Ben istemediğim sürece
😕yıkılıyor
Yok. Ben karar verdiğim zaman önüme tatlıyı tepsiyle koysalar umrumda olmuyor
Var bir tane deli.. hep sen haklısın diyor bana
İş yerinde biriyle sorun yaşamıştık gitti kıyafetini kesti manyak yaa tam
Arkadaş dediğin böyle olmalı
Bar olduğunu düşünüyorum.. Ben öyleysem, onlar da öyledirler.. İnşallah yani.. :/
Öylelerdir öyle olmasalar yandılar zaten😂
Bar değil var olacakmış.. :/
Nasıl da biliyor.. 😄
Anladim ben 😂
Arkadaş dediğin nedir ki? Bir yaştan sonra anlıyorsun ki, aslında arkadaşlık diye bir şey yok
Sigara konusunda iyi destek olanlar var, maşallah diyeyim 😄
Bugün ikisiyle konuştum yarın ne diyeceğimi bilemiyorum
Ne destek ne köstek... Tarafsız oluyorlar...
Destekçilerim takipçilerim fanlarım hepsi yanımdalar
bişey diyim mi beni desteklemeyenlerle geçinemem zaten ki ben 😀
Var. @sarisingenc23 bi tane de kSde :D
Ya canım benim sende öylesin benim için :D
@Sarışıngenc23 hep destek tam destek dimi Sarı 😬
Her zaman canooo :D :D etiketi aç bu arada etiketin kapalı ya :D ben etiket edemiyorum bir yere seni
shjsjs sen demedin mi kapat diye 😃 bu ne yaman çelişki açtım diye biliyorum ben onu
Sadece arkadaşlarına özel ayarı yok muydu onun ya shsjsjdhf :D
Yok bea :D
açma o zaman canım :D
vallah açtım artık Sarı 😌
@Sosyetic_SheqiiL olmiirr :D
oldu :D
@Sarışıngenc23 yeaaay :D hadi soruyu salalım artık
Var var olmaz mı saolsunlar sksjs
Hayır hiçbir arkadaşım yok
Yok bea.
Olur bea
Yok ama olsa Eğlenceli olurdu
Şuursuzca destekleyenler var evet.
Vardır illaki
Yokkk
Her koşulda yoktur
Tabi ki yok
Hayır yok
Hiç arkadaşım yok
Evet var
Var ya çok şükür
Yok maalesef
Yesssss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?