Merhabalar,
Oda arkadaşımla 1 yıldır kalıyorum ve acayip horluyor. Ben yurtta zaten çok ses olduğundan müzikle uyuyorum. Ama kulaklıkla bile onu duyuyorum. Müziğin sesini de arttırınca bu sefer kulağım rahatsız oluyor uykuya dalamıyorum. Ondan önce hep yatıyorum ama gecenin ortasında horlamasına uyanıyorum. Bu durumu onla konuştuk. Yastık değiştirdi. Burun bandı taktı hiç işe yaramadı. Yan yatınca bile horluyor. Horlayınca uyandır dedi. Uyandırıyorum tekrar horluyor sonra. Zaten çok zor uyanıyor onu uyandırıyim derken benim uykum kaçıyor. Bazen ranzanın altından tekme atıp sallıyorum ama pek işe yaramıyor. Doktora git dedim. Memlekette gitmiş doktor bişe yok demiş☠️ Ben de en son burada git dedim çünkü oranın hastaneleri bi tuhafmış kendisi öyle anlatıyordu ama bu gece de uyandım artık sabrım falan kalmadı. Napacağımı bilmiyorum. Oda da başka biri yok bu arada 2 kişilik oda. Oda değiştirmekten korkuyorum. Ya 4 ya da 6 kişiliğe düşersem. Ben 2 kişiliğe alıştım. İlk oda arkadaşım mezun oldu onla 1 yıl kalmıştım. İdare ile görüşüp hadi 2 kişiliğe bi şekilde geçtim diyelim. Anlaşabilir miyim hiç bilmiyorum ya o da horlarsa. Daha kötü olursa. Ayrıca yurtta ocak kullanıyorum ya ispiyonlarsa. Ne yapacağımı bilmiyorum saat şu an gecenin 3 buçuğu. Her şey alt üst oldu. Zaten tatilden yeni döndük dönem yeni başladı ortamı acayip yadırgadım. Dün hiç uyumamıştım. Bugün de bu bütün uykum kaçtı. Mezun olmama daha 2.5 yıl var. Siz benim yerimde olsanız napardınız? Ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer