İnsan ömrümün kısalığı sizi de çıldırtmıyor mu?

Milyarlarca yıllık dünyada alt tarafı 75-80 sene yaşayıp gideceğz. Zaten 60 dan sonrası full hastalık 30 yaşını geçtikçe zaten bende geriye sayım başladı 30 yaşını geçince yaşama sevincim her geçen sene %3-4 azalıyor gibi.

İnsan ömrümün kısalığı sizi de çıldırtmıyor mu?
Cevapla