Öğrenciyim kimsesizim dayanamıyorum artık?

Öğrenciyim hiçkimsem yok annem babam yok tek basıma çalıstım uni kazandıl baska bi şehire geldim burada da tek basımayım yurtta kalıyorum oda arkadaslarımın anne babası arıyor harclık gönderiyor sureklı merak edıyolar kızlarını benı kımse aramıyo bogazım dugumlenıyor artık her gece ağlıyorum dısarıda yemek yiyecek param bile yok cogu zaman aç yatıyorum bu dunya benım gibiler için yasancak bır yer değk intihar etmeyı dusunuyorum artık
Öğrenciyim kimsesizim dayanamıyorum artık?
Cevapla