Okulda beni rahatsız eden erkek öğrenciye artık tahammül edemiyorum ne yapmalıyım?

18 yaşında lise öğrencisi bir genç kızım dönem başından beri özel okulda bir erkek öğrenciyle sorun yaşıyorum üstelik birde aynı sınıftayım akran zorbalığına maruz kalıyorum tepki göstersem dert tepki göstermesem ayrı dert müdürle konuştum ailemi de okula çağırtıp müdürle konuşturdum müdür çocukla konuştuğunu gerekirse ailesini çağıracağını söyledi daha önce ailesini çağırdığında ailesi vallahi hocam çocuğumuz çok hareketli bizde baş edemiyoruz demiş o ara zorbalıkları azaldı şimdilerde tekrar başladı artık ne yapsam bilmiyorum sadece banada değil diğer arkadaşlarımı hatta öğretmenleri de çok rahatsız ediyor vukuatlarını baştan sona bir anlatsam inanmazsınız yasa dışı işleri de var böyle sorunlu bir öğrenciyi neden hâlâ inatla okulda tuttuklarını anlamışta değilim okulun kapanmasına az bir zaman kaldı ama artık dayanamıyorum polise gitsem şikayetçi olsam ilgilenirler mi sizce ne yapmalıyım
Okulda beni rahatsız eden erkek öğrenciye artık tahammül edemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla