Çok seviyorum kendisini.
O olmadan Türkiye Cumhuriyeti olmazdı.
Yatıp kalkıp Allah'a şükür etmemiz gerekiyor Sayın Erdoğan'ı bize verdiği için.
Çok seviyorum kendisini.
O olmadan Türkiye Cumhuriyeti olmazdı.
Yatıp kalkıp Allah'a şükür etmemiz gerekiyor Sayın Erdoğan'ı bize verdiği için.
Hadi gene iyisin. Al şunu koy cebine

Bunu dediğine göre sanırım asgari ücretle çalışıp çocuk okutup kira da geçinmeye çalışmıyorsun... insanlar artık evlenmek bile istemiyor bi evlilik 500 bin TL ye mal oluyor bunları geçtim kiraya çıksan en ucuz 15 bin tl o da en kötü ev, ev alacak olsan 4 milyondan aşağı yok... araba desen 600 bin en ucuzu o da ikinci el... insanlar gecinemedigi için intihar ediyor 16-17 yaşındaki gençler bile intihar ediyor bu ülke de ama olsun Erdoğanı bize Allah gönderdi o en iyi lider!!!
Cevap
3Cevap
twitter.com/.../1759110099094663237
dünyadan haberiniz yok
Memurluk kazandın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?