Olgun yaştaki bireylerin, kendilerinden yaşça küçük kişilerle evlenmeyi tercih etmelerinin temel nedeni ilişkinin yöneticiliği bende olsun algısımıdır sizce?
Olgun bireyler neden kendilerinden yaşça küçük kişilerle evlenmeyi tercih eder?
Şahsen yaşıtım olan bir kadına bakınca midem bulanıyor. Aklıma önceki ilişkileri ve o ilişkilerde erkeklerin o kadına nasıl muamele çektiği gözümün önüne geliyor. Bazıları kıskançlık der. Evet, kıskanç biriyim. Ancak bunu kıskanmıyorum. Hayır, aksine yaşıtım olan kadınlardan midem bulanıyor. Bir şeye benzetecek olursam umumi tuvalete benzetebilirim. Herkesin girdiği yer. Ortak alan. Hayır, benim kadınım sadece ve sadece bana özel olmalı. Başka bir erkeğin DNA'sını içinde taşımış bir kadından olmaz. Bu bir nefret değil, içten gelen bir tiksintidir. Tıpkı bazı insanların böceklerden tiksindiği gibi
İlginçmiş, ilk kez duyuyorum böyle bir açıklama şeklinide kadından tiksinmek demek isterdim, sen burada Allah’ın yarattığından tiksiniyorsun böylede bakarsan olaya düşünceni sende yanlış bulacaksın.
Cinsel tercihleri doğrultusunda seçim yaptıkları için... mesela resimde her iki tarafın maddi imkanları üst düzeyde o yüzden başka neden kalmıyor... genel olarak bakarsak kadın zengin ve büyük ise cinsellik, eşi olacak erkek kadının parası için evleniyor... erkek zengin ve büyük ise cinsellik, eşi olacak kadın erkeğin parası için evleniyor...