Akrabaların isteklerinin sonu yok mu🙄?

Bekar olsan ne zaman evleniyorsun evlenmiyor musun, evli olsan çocuk yok mu, çocuğun olsa kardeş yap, iki kızın olsa bir de oğlun olsun, 3 çocuk yapsan ne çok çocuk yapıyorsunuz yeter başka yapmayın diye darlıyorlar.

Akrabaları tatmin etmek mümkün değil gibi bir şey, sürekli isteyecek bir şey buluyorlar. Bunlardan kime ne, ne hakla🙄

2. Çocuk baskısından yıldım artık.

Akrabaların isteklerinin sonu yok mu🙄?
Cevapla