Zengin olduğum için evlenemiyorum. Zenginlik başa bela değil mi?

Çevrem hep fakir , ben zenginim, bu yüzden evlenemiyorum. Nolacak bu halim?

Denklik olmayinca hep sıkıntı çıkıyo. Üstüne üstlük bakireyim. Dua edin evlenemezsem açılmadan iade gideceğim geldiğim yere 😱

Karşıma ya fakir çıkıyo, ya cahil zengin, ya ateist çıkıyo, ya zampara... vs vs...🥺

Nolacak benim bu halim yaa?

Zengin olduğum için evlenemiyorum. Zenginlik başa bela değil mi?
Cevapla