Neden kimse benden birilerinin hoşlanacağına inanmıyor?

Bir ara bir çocuk belki dalga geçmek içindir güzel bir kız değilim çünkü hiç olmadım sanki neyse bu çocuğu seven kızlar falanda vardı bayağı çocuk arkadaşımdan beni tarif ederek sevgilisi var mı falan demiş dalgasına resmen sonra şaka şaka falan demiş sonra sağolsun o sözde arkadaşım herkesin içinde bunu dedi kızlar falan emin misin cidden onu mu sormuşlar falan dediler gülüştüler falan kötü hissettim kalbim kırıldı , yine bir arkadaşıma benden birisinin hoşlandığını söylediğimde inanmıyorum sende mi çıkma teklifi aldın diyip küçümsedi çirkinim diye galiba

Neden kimse benden birilerinin hoşlanacağına inanmıyor?
Cevapla