Kat kat yüksekliklerin içine sıkıştırılmış içi geniş, lüks ama hayatı daraltan küçük zamanlarla dolu büyük binalar. Oyuncak lego gibi sıralanmış domino taşı gibi dizilmiş içi insan dolu hoş dolu mu bilmiyorum çünkü kimin kimseden haberi olmuyor buralarda. Yolları geniş bomboş alanlar. Bana belki küçük bi şehirde büyüdüğüm, mahalle kültürüne doğup gece yarılarına kadar sokaklarda oynadığım için bu binalar ve bu çocuksuz boş sokaklar çok soğuk geliyor nedense. Samimiyetten uzak hissettiriyor.🏢🏠Sadece fiziksel konfor ve rahatlık üzerine kurulmuş bu binalar çoğaldıkça ruhumuz daha çok açlaşıyor sanki. Bi merhabayı, bi günaydını, bi teşekkürü görmüyor bu binalar. Her gün yürüdüğüm bu yolda gözüm hangi daire daha güzel, zihnim hangisinin içi şöyledir diye düşünmek yerine bir insanla karşılaşıp selamlaşmayı, sohbet etmeyi yeğliyor. Biz ne zaman bu kadar soğuklaştık diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Sahi biz ne zaman böyle olduk!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer