Erkekler otobüsde bayanın yanîna neden oturur? yaşli ve yardima muhtaç olmadığı sürece istemem tanımadığım bi adam yanımda?

Kızlar sizde rahatsiz oluyormusunuz tek benmiyim

Güncellemeler
+1 yıl
Toksik düşünen erkekler soruma cevap vermişsiniz. Ama düşüncesine sayginiz yok insanların. Bu benim düşüncem. Sizin eşinizin yanına bi erkek otursa onu kıskanırsiniz ama baska kadina gelince mi düşüncesine sayginiz yok. saygisiz yorumlar. Bencilsiniz çünkü.
Güncellemeler
+1 yıl
işsiz güçsüzler sayfama talan etti hahaha
Erkekler otobüsde bayanın yanîna neden oturur? yaşli ve yardima muhtaç olmadığı sürece istemem tanımadığım bi adam yanımda?
Cevapla