Baskıcı ve kötü bir aileden nasıl kurtulabilirim?

21 yaşındayım şu an üniversite sınavına hazırlanıyorum geç kaldığımın farkındayım. ailem onlar ne söylerse onun yapılması gerektiğini aksi taktirde cezalandırılacağımı söylüyorlar şiddet görüyorum hem fiziksel hem psikolojik akşama kadar temizlik yapıyorum boş zamanlarımda ders çalışıyorum buna rağmen ötelenip dışlanıyorum şimdi sizlere soruyorum ben evden kaçıp kendi hayatıma mı bakmalıyım bu evde kalıp kaderime razı mı olmalıyım cevaplarınıza önem veriyorum itaat et rahat et mi yoksa kendi hayatını yaşa mı

Baskıcı ve kötü bir aileden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla