Yalnız yaşayan bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Böyle birini "serseri" olarak mı görürsünüz, yoksa "ana kuzusu değil tam bir erkek" mi dersiniz?
Böyle birini "serseri" olarak mı görürsünüz, yoksa "ana kuzusu değil tam bir erkek" mi dersiniz?
Yani tanımak lazım. Düzgün birey de olabilir çapkın pislik de olabilir. Aileyle yaşayan pislik çapkın da çok. Yalnız yaşayan düzgün de. Bu şey gibi tek yaşayan her kıza basit önüne gelenle seks yapıyor demek gibi saçma.
Cevap
17Cevap
Evde yemek pişirip temizlik yapıyor işime gücüme bakıyorum ne serseriligi ya çamaşır bulasiktan fırsat mı kalıyor:))
😂😂😂😂
Umarım yeterli Bi cevap olmuştur:)
Ben bi ara yalniz yasiyordum cunku bùtcem yetiyordu
Sonra bi arkadasim yanina gelebilir miyim dedi
Ve sonra baska arkadasim daha katildi
Serseri filan da degilim
Yalnızlığa çok alışmış korkulacak tiplerden olabilir. Onunla iletişim kurmakta zorlanabilirsiniz. Her zaman için kendi alanlarında yalnız kalmak isteyeceklerdir. Sonrasında duygusal boşluklar ve yalnızlık hissi psikolojisini bozma ihtimali yüksektir.
Hayır neden serseri olarak görelim. İnsanlar normal bir şekilde de yalnız yaşayabilirler
12 sene önce ki ben. hayat mücadelesinde bir adam
Bende yanlız yaşıyorum bozmaya çalışıyorlar seviyorum ben böyle rahatım
Yalnız yaşamak zor olsada o tercihi yapma sebepleri daha ağır demekki
Serserilik falan karakter meselesi ama bir üyenin dediği gibi yalnız yaşamaya alıştığım için katlanamıyorum insanlara, tahammül seviyem çok düştü
Bende yalnız yasiyorum. gayet de düzgün bı hayatim var
Ne düşünebilirim ki? Normal erkek.
yatak seven derim bende oyleyim 😅
Yaşantısına göre ikiside olabilir 😂
Merak ettiğim bir konu yorumlara bakmaya geldim
şanslılar ben de isterim yaşmak da
Çoğu erkek böyle zaten ne düşüneyim
Elbette yalniz yasayabilir ne var bunda
Ben yanliz yasiyorum, guzel birsey.
Serseri ne alaka
Ne guzel
yorum yapılmaz
:)) serserilikle ne alaka
Bence cesurca bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?