Ben 18im o 40larda buluşsak kötü mü olur?

Beni görmek istedi kabul ettim kendisi bi doktor hafta sonu muhtemelen buluşucaz

Yemek yemeye çıkıcaz
Güncellemeler
+1 yıl
Ama yani hiç dayı gibi değil kafamız falan uyuşuyor çok genç ruhlu
Ben 18im o 40larda buluşsak kötü mü olur?
Cevapla