Güncellemeler
+1 yıl
Bebek emzirdiği sıra meme enfeksiyonu geçirmiş ve kullandığı süt pompası göğsünü yara yapmış
Yeni evlenmiş ve karısı vefat etmiş 30 yaşlarda bir bebekli biryle evlenip karısı nın beğendiği mobilyalarla düzülen evde oturur muydunuz yoksa yeni ev yeni mobilyalar mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
olayı neden hemen satın alınabilir şeylere getiriyorsunuz mnk ya?
Seviyosa evlenir önemli olan karşındaki kişiyle arandaki saygı sevgi gerisi tefaruat
Zor bir karar ortak alacaksınız bu kararı
Yeni ev tabiki
Bebeğe bakar mıydınız peki
Evleneceksem bakardım tabi
Bence olur neden olmasın kadınlar için
Karısı neyden ölmüş bu arada merak ettim
Meme enfeksiyonu geçirmiş doktor ilaç vermiş kuallanmamıs bebeğe yan etki yapar diye süt pompasıyla sağmış göğüs içi yara almış engeksiyon bütün bedenini sarmış sonrada
Enfeksiyon kana karışmış süt memeden de çıkamaz olmuş süt kaldıkça apse iltihap birikmiş çok zorluklar çekmiş
Hm anladım Allah rahmet eylesin
senin yaşın kaç
Ama sen daha önce kimse ile evlenmediysen senin kendin gibi birini bul
Geri dönüş yaparsan yardımcı olacağım sana tedavin konusunda inşallah bir an önce iyileşirsin
22 yaşındayım
İnşaallah ama pek umudum yok maalesef
Nasıl bir öneriniz var merak ediyorum
Doktora gittiniz mi hastalığınıza ne teşhis konuldu tam olarak
yani bence tedavi edilebilir tam söylersen senin için araştıracağım ve en iyi doktorlar ile görüşme yapabilirim hangi şehirde yaşıyorsun
Süt sağma makinası iyice tıkadı gögsümden parça geldi et parçası ve damarlar yer değiştirmiş gibi göğüs formu bozuldu
Neden onu kullanıyorsun ki?
Keşke kullanmasaydım hatam o zaten
Çok zor bi. durum Allah kimseye yasatmasın
Bebeğim aç kaldı ben sağlığından oldum eşim huzursuz çok zor durumda yım gerçekten bebek de mama verilir eşimde başkasıyla evlenir olan bana oldu maalesef
Ölmezsin bişey olmaz doktora gittin mi?
Gittim sütü memeden boşaltmak gerekli ve antibiyotik devam etmek gerekliama süt akışı gerçekleşmiyor göğüs içimde yara oluştu bence parça geldi sonuçta
Göğüs kanseri olabilirsin doktora git göğüslerin alınması gerekebilir
Çok geçmiş olsun çok üzüldüm gerçekten umarım her şey iyi olur
Gerçekten mi
Kaç yaşındasınız siz merak ettim gerçekten çok korkuyorum olduğum durumdan
Benimde aklıma bu geldi olaydan sonra malesefki
Gerçekten mi derken anlamadım neye dediniz dua ettim sizin için iyi olmanız için yani insanlık bunu gerektirir
27 yaşındayım
Yani göğüsler alınabilir veya göğüs kanseri riski çıkabilir umarım öyle bişe olmaz inşallah
Yani elimiz bile bırqs kesilse ilyihap oluyor göğüs içi hem süt var hem yara ne olacak düşünemiyorum
Çok sağolun inşallah
Sizce ben ecelimi kendim mi getirdim yoksa Allah'ın takdiri mi 😔
Ecelinin ne zaman geleceğini bilemezsin
Umarım iyileşirsin
Eşin ne diyor peki bu duruma
Yani şunu pek anlamadım neden sağdın sütü çocuk normal emmiyor muydu
Keşke hiç yapmasaydın ama tedavi edilir iyi bi doktora git
Emzir diyor süt bebeğe gidiyor sanıyorben hastayım diyemiyorum iyi givi görünmeye çalısıyorım yoksa benle konuşmuyor
İlaç içtim ilaç sütten bebeğe Zarar verebilir diye emzirmedim
Keşke yapmasaydım çok pişmanım içim yanıyor
Nasıl yani eşin hasta olduğunu bilmiyor mu
Senle niye konuşmuyor ya böyle şeymi olur
Söyle bunu ona doktora gitmen lazım böyle olmaz
Ben hastayım diyorum moralimi bozma diyor doktora gittik aslında sağ ve emzir dedi başka yolu yok dedi ama benim süt çıkmıyor gogusten istisnai bi durum yaşıyorum
Siz evli misiniz merak ettim
Maalesef Evliyim
moralimi bozma ne demek ya hasta olabilirsin hastalıkta ve sağlıkta yanında olacak zaten bunun için evlendiniz insan su gibi akıp gidiyor yaş zaman kimse olduğu gibi kalmayacak gün geçtikçe yaşlanıyor herkes
Peki sonu ne olacak bunun dedimi doktor ne yapacaksınız yani tedavi filan
Doktorlar böyle bir şey olması saçma diyor hani hiç görülmemiş anlamında ultrason çekti enfeksiyon var dedi gönderdi 1 aydır geçmiyor
Bebn eşimi ve kızımı çok seviyorum ayrılmak istemiyorum onlardan daha yeni 1 senedir evliyim ömür boyu sürsün isterdim çoluk çocuğu yanında olan herkes kıymetini bilmeli bence ben çok pişmanım keşke bunlar basıma gelmeseydi sağlıklı olsaydım
Umarım iyi olursun ne diyim yapabileceğim bir şey var mı
Çocuğunuz var mı sizin eşiniz böyle sıkıntı yaşadı mı
Çocuk yok istemiyorum henüz eşim istiyor ama daha vakti var bence eşim 20 yaşında onun için erken olduğunu düşünüyorum o yüzden
o 21 22 yaşlarına girince yapacağız öyle dedim tamam olur dedi şimdi istiyor ama kendi için erken bence benlik sorun yok yani onun için
Yeni evlisiniz galiba bizim gibi acele etmeyin kendinize yazık etmeyin
2 senelik
yok acelesi yok zaten yaparız çocuğu sorun değil o eşim için erken henüz onu düşündüğüm için
Bu durumlar başıma geldi eşim benden soğudu çocuğum huzursuz hayatım bitti maalesef çıkmazdayım Allah kaldıramıcağı yükü vermezmiş kuluna ama kaldıramıyorum çok zor
En çok ta geride bırakacağım emeklerime üzülüyorum 9 ay taşıdım evliliğe emek verdim evime barkına başkası keyfini sürecek içimi acıtıyor
Ya iyi bi doktora git böyle düşünme lütfen bende üzülüyorum
Ben ailemlede böyle konuşuyorum hissediyorum acımın tarifi yok geçmeyecek bir şey psikoloğa da gittim oda bi tavsiye veremedi dualar yapıldı evimin işini bile yapamıyorum elden ayaktan düştüm çok zor Allah yardım etsin
Sana yardımcı olmak istiyorum ismin ne
Madem kimse ilgilenmiyor ben yardımcı olayım
Nasıl
Nasıl yardımcı olacaksınız
Seni iyi bi doktora yönlendireceğim ve ilgileneceğim takip edeceğim kocan adam olsa ilgilenir seninle
Nazar mı göz mü ne oldu bilmiyorum
Çok mu güzelsin
Güzellik felan kalmadı maalesef yaşadıklarımdan
Güzelsindir
İnsanın bahtı güzel olsun inanın ki bendeki bu şans baht kimsede yok güzellik bi sivilceye bakar derler benim de gitti her şeyim
Evet haklısın karakter önemli ne sivilcesi anlamadım
Bana bir şey olursa eşim evlenir kesin ya
Ben ona dediğimde bana evlenmem demedi ölürsem üzülür müsün dedim evet üzülürüm dedi ama Allah korusun demedi yani gerçekten 9 ay karnımda taşıdığım canımın beni canımdan edeceğini hiç düşünmemiştim
seni sevmiyor bence
Yazık bana ömrümü heba ettim
Keşke evlenmeseydin
Aynen keşke
Çok pişmanlıklarım var
Nasip kader kısmet mi bu acaba
Evet kader nasip
Ama eşin çok cani vicdansız biri gibi
İnsan eşini sevmez mi ilgilenmez mi ya
Aslında iyi biridir merhametli ama ben öleceğim diyorum abarttığımı düşünüyor ve ben seni çekiyorum başkası seni çekmez diyor
Ne demek yani bence ayrılmalısın ondan
Ben seni demiyorum başkası çekmez ne sanıyor kendini
Bebeğe mama veriyorum kızıyor bende mecbur veriyorum doymuyor çocuk bana grip atıyor konuşmuyor bende son günlerimde onla iyi vakit geçirmek istiyorum eşim ve çocuğumla ama nafile
Ne diyim Allah yardımcın olsun
Bizde ayrılmak yok maalesef gelinlikle gittin kefenle çıkarsın mevzusu var
Biz nişanlıyken de çok tartısıyorduk ya sen ya ben öleyim diyordu kurtulmak için sonunda bana oldu biz nişandan dönecektik aileler bırakmadı
iyi ayrılmayın ayrılmak kötü zaten bendede o mevzu var anlatabildim umarım boşanmak için evlenmiyoruz
Amin inşallah
Eşin ne iş yapıyor
Kasap
Allah ayırmasın inşallah
Sen evdesin
Sağol sizide
En başta keşke çalışsaydım inanın ki bebekten ve hastalıktan daha kolay
Bencede
Rabbim öyle bi tıkadıki göğsümü tedavi edilmediğinde kana karışıyor enfeksiyon iltihap tüm vücuda yayılacak süt nedirki hemen bakteri üreten bir şey
zannetmem ya
Nasıl yani Evlenilir mi
evlenilmez yani devamlı seks isteyecek sonra senden
Ya aslında ben bebeğin annesiyim ben ölünce kocamla başka biri evlenirse diye korkular beynimi sarıyor ve bebeğimi annesiz bırakmak korkusu
Ölmezsin ya korkma
Herkes ölmessin bir şey olmaz diyor ama hem ruhen hem bedenen tükenmiş hissediyorum
Neden öyle düşünüyorsun peki
Soruda güncellemeleri ve cevapları olursunuz mu
Okudunuz mu
Okudum elbette, ama enfeksiyondan ölmezsin ya göğüs yaraları geçer
Göğüs içinden parça geldi süt makinasına göğüslermde hep yanma var sertlik var bebeğim annesiz ne yapacak çok zor bir durumdayım
Ya bende sen öyle biriyle evleneceksin sandım tedavi edilir kaç yaşındasın
@ölümlüdünya31 22 yaşına yeni girdim
Çok erken evlenmişsin neden?
@ölümlüdünya31 daha yeni 1 sene oldu 21 yasında evlendim aile teşviki yle
Erken evlenmişsin ya üzüldüm Allah yardımcın olsun
Hemen çocuk mu yaptın ya bu yaşta acele ney
@ölümlüdünya31 valla hiç sorma ya olmaz diye düşünüyordum Allah verdi
@ölümlüdünya31 çok zor durumdayım ama kimse inanmıyor bana aklımda kafama takıyorum sanıyorlar ama içten içe bitiyorum kimsenin haberi yok
Çok üzüldüm sana gerçekten elimden ne gelirse yaparım bir isteğin var mı
Bu kadın sen misin
Nasıl yani
Açıkçası o karısı dediğim kişi benim daha ölmedim ama öleceğimi düşünüyorum kocamı ve bebeğimi geride bırakıp gitmek istemiyorum 😓
😊 Evlenecek olan sen misin diyorum
Ben bebeğin annesiyim ben ölürsem evlenen olur mu diye sordum kocamı ve bebeğimi bırakıp ölmek istemiyorum