Kızlar ve kadınlar hakkında konuşmak yasaklanmış niye? ?

Kadınların niye dokunulmazlığı var bu dünyada kimse erkekleri sevmiyor erkek düşmanlığı başlatmışlar bu kızların dokunulmazlığımı var abi kadın haklarını saçma buluyorum erkekler olarak itiraz ediyoruz kadınlara yeter artık erkekleri seven yok kadınlar bile kadınları seviyor aşık oluyor bu erkek düşmanlığı neden çok egoistlik benciller kibirli kendini beğenmişler kızlar aşırı egolu kadınlar ve lgbt bireylerini sevmiyorum

Kızlar ve kadınlar hakkında konuşmak yasaklanmış niye? ?
Cevapla