• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sizce dünyanın gözünde Türkiye nasıl? (Sayfa 2)

lLonelyman
lLonelyman Takip Et
Xper 6 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Yapay Zekaya Sor
Sizce dünyanın gözünde Türkiye nasıl?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

85

Cevap

159

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • msg812
    msg812 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 39%
    +1 yıl

    Kadınlarımız hakkında olumsuz bir düşünce olduğunu sanmıyorum ama özellikle internet üzerinden yaptıkları sapıklıklar nedeniyle birçok yabancıya dünyanın en abaza ırkı hangisidir diye sorsan türkler cevabını alabilirsin.

    1
    0 Yorumla
  • asenahan
    asenahan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    İslamın koruyuculuğunu türkiyenin yaptığını düşünüyorum. Türkiyeden hala bir halife bekleyen insanlar var suudı ve dığer araplar o kadar zevklerine dalmış ki hırıstıyanın yahudının çinin ezdiği Müslümanlara müdahale etmıyorlar. Biizim imajımız iyi ama müslümüman ülkeler için ama Avrupa için iyi değil diye dşünüyorum çünkü onlar her şerefsizliği bildiği için kapalı kapılar arkasından nasıl şerefsizliklerin döndüğünüde biliyorlar

    2
    0 Yorumla
  • Cenissy
    Cenissy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gelismemis orta dogu ulkesi. gunluk harcligimizla gidelim de sekiz ay tatil yapalim dedikleri yer.

    7
    0 Yorumla
  • samet97
    samet97 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    O DEĞİLDE FRANSIZLARA GÜLSEMMİ AĞLASAMMI BİLEMEDİM

    https://www.youtube.com/watch?v=jxhfjmL7XP4
    4
    4 Yorumla
    • samet97
      samet97
      +1 yıl

      ADAMLAR TÜRKİYENİN BAŞKENTİNİ İSTANBUL DİYE BİLİYOLAR YAA

      Yorumla
    • nurella61
      nurella61
      +1 yıl

      ya adamalara TÜRKİYE nin haritadaki yeri neresi diye sorulunca MISIR ın TUNUS un yanında diyo yaa :D :D

      Yorumla
    • Nurum98
      Nurum98
      +1 yıl

      Yabancilar cpk bilgili cok gormuss degiller miydi? Bunlar bildigin cahil :D

      Yorumla
    • samet97
      samet97
      +1 yıl

      Takımları soruyolar herkez galatasaray diyor birde en cok bilimeni fenerbahce diyorlar :D :/

      Yorumla
  • Ezgi_01
    Ezgi_01 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    kendi gibi Müslümanlar katledilirken ses çıkarmayan bir ülke hakkında ne düşünülebilir ki?

    10
    1 Yorumla
    • Sinlove
      Sinlove
      +1 yıl

      böyle cevaplar görmek güzel

      Yorumla
  • bohem59
    bohem59 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 71%
    +1 yıl

    son zamanlarda gelişn olaylarla somalideki çetelerin ülkeleri gibi olduk geleceğin araplarıyız gunden gune gelişiyoruz derken geriliyoruz parti olarak değil halk kafası olarak gerileşiyoruz partiler sadece bahanesi insan kafasında ülkemizi bozdu

    0
    0 Yorumla
  • GTPrince s
    GTPrince Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 82%
    +1 yıl

    Zaten silemediğimiz bir deve dolu çöl ülkesi imajımız vardı, son yıllardaki gelişmeler, kötü imajımızı sınır dışına da yaymayı artırmamız vs daha da kötüleştirdi.
    Karşılaştığım çoğu yabancının fikri hayal bile edemeyeceğiniz kadar kötü...

    0
    0 Yorumla
  • nakmon23
    nakmon23 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Şimdiki nesil bizi çok iyi bilmez belki ama yüz yillar boyu dünyaya hükmetmiş atalarimiz var. şu an da cok buyuk ulke dediginiz İngiltere Fransa zamaninda bizim onumuzde egiliyolardi. O dunya gucu Amerika bize vergi ödüyordu.

    0
    0 Yorumla
  • ByÇocukk
    ByÇocukk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Şu an Ne Haldeysek Kadın Sevdasından Arkadaşım hep kadınların şevhetine kapıla kapıla koca osmanlı bitti şimdi topraklarımızı istiyolar bizi içerden feth ediyolar kısacası onlar bize kullanılacak bir yığın amele gibi bakıyolardır emin ol

    0
    0 Yorumla
  • karıncaeğitmeni
    karıncaeğitmeni Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 30%
    +1 yıl

    Valla abi benim tanıdıklarım niyeyse hep "kokuyuorsunuz" diyorlardı. Parfüm mu deodorant mi kullanın diyorlarsa artık.
    mesela su ucuz bisi alın kullanın güzel kokun

    1
    0 Yorumla
  • Wabi-Sabi
    Wabi-Sabi Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Okulumuza yabancı misafir öğrenciler gelmişti. Nasıl görüyordunuz Türkiyeyi diye sorduk. Ortalarda koyunların gezdiği köy gibi bir yer sanıyorlarmış komple

    1
    3 Yorumla
    • w8forrme
      w8forrme
      +1 yıl

      Onlar hayatinda bizim istanbulumuz gibi sehir mi goemus koyluler sormadiniz mi

      Yorumla
    • Wabi-Sabi
      Wabi-Sabi
      +1 yıl

      yani tabi sonra Türkiyeye gelince bu izlenimleri değişmiş ama o şekilde görüyorlarmış @w8forrme

      Yorumla
    • w8forrme
      w8forrme
      +1 yıl

      Degisir lise hayatim boyunca her hafta yuzlerce yabanciyla ilgileniyodum. Üniversite de devam ediyorum ve boun da exchange fazla zaten. Ben sordugumda cogunlukla daha onceden bildiklerini soyluyolardi. Yani biraz arastirmaci olan biliyor ne oldugunu :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Atatürk gibi bir ulu önderin ecdadı olduğumuzdan kimin nasıl gördüğü önemli değil

    10
    5 Yorumla
    • J_O_S_E
      J_O_S_E
      +1 yıl

      bu yorumu eksileyenler vatan hainidir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Vatan haini ne kelime o* çocuğudur

      Yorumla
    • tesisatçı_34
      tesisatçı_34
      +1 yıl

      @CataGirl21 ve J_O_S_E adres verin ikinizi de öldürmeyen vatan haini olsun !!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      * l*n

      Yorumla
    • luffy1
      luffy1
      +1 yıl

      sen atatürk ün ecdadı değilsin, o senin ecdadın

      Yorumla
  • saadze
    saadze Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 34%
    +1 yıl

    osmanlıyı tekrar canladırırız diye korkuyorlar, normalde bizi pek adam yerine koyan yok, faydalanılabilecek kârli bir pazar olarak görüyorlar öylede

    2
    0 Yorumla
  • YelizBüşra
    YelizBüşra Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ekonomi icraatlar bakımından iyi gelişmekte bir ülke olarak görüyorlar beğeniyorlr ama din inanış bakımından ne yazık ki gerici olarak görüyorlar. Siyasi bakımından geçmişe dayalı sorunlarımız olan ülkeler Türkiyeden ve türklerden nefret ediyor. genellikle türk kadınları ilgi çekici onlar için yurt dışında uzun süre yaşamış biri olarak bunları söyleyebilirim

    0
    0 Yorumla
  • rizelipaçi
    rizelipaçi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Türkiye mi hee şu başımızdaki diktatör gelmeden öncesi mi öncesi de kötüydü şimdi daha da kötü halkın resmen zekasıyla alay ediliyor bebek katiline vatan hainlerine özel izinler ama Türke Türk gencine komik diyecem ama değil rezalet

    1
    3 Yorumla
    • AliiAksu
      AliiAksu
      +1 yıl

      Bebek katili evet haklisin ama devletin doguya zamaninda el atmamasindan oturu o adam arkasina cogu dogu halkini almis durumda farkindaysan kurt turk ayrimi yapmadim yillardir bu ayrimlar yuzunden bu hallere geldik cozum surecinden oturu devletin sadece alttan almasi bu tur olaylara taki tekrar birlik beraberlik saglanincaya kadar

      Yorumla
    • hacıhoca
      hacıhoca
      +1 yıl

      Tarih bilmeyen insanın cahilligi bu ülkede diktatör ariyorsan karşıt görüşleri astıran adamı ata bilmicen

      Yorumla
    • Frantastik
      Frantastik
      +1 yıl

      hiç uğruna binlerce şehit verdi bu memleket biraz akıllanın artık bende orada askerlik yaptım insan kendisine soruyor ben ne yapıyorum savaştamıyım kimle ne için savaşıyorum? konu vatansa canımız feda ama hiç uğruna verilen bu canlara yazzık. şimdi yapıştırırınız vatan haini cart curt ama oraya gitmeyen o bölgeyi görmeyen yanından mermiler vızır vızır geçmeyen 7-8 ay yediği içtiği ayrı gitmeyen arkadaşı yanında yaralanmayan nedemek istediğimi anlayamaz. ha gene olsa gene giderim oraya

      Yorumla
  • KenzoM5
    KenzoM5 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    Avrupa-Çekingen
    Ortadoğu-Tırsıyor gibi duruyor
    Kafkaslar-iplemiyor
    Amerika-Suriyenin başkenti olarak biliyor.
    Asya-saygı duyuyor
    Afrika-Özlüyor ve ölüden medet umuyor (Neslimiz osmanlıdan)

    0
    0 Yorumla
  • slipknot_28
    slipknot_28 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Aynen böyle..
    encrypted-tbn1.gstatic.com/images

    1
    0 Yorumla
  • Grkn06
    Grkn06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Amerikada birine soruyorlar türkiyenin nerde olduğunu biliyor musunuz haritada gösteremiyor bile.. Bizi doğru düzgün tanımıyorlar ama bizim ülkede gerizekalı insan çok türklüği üstün ırk sanan, aşırı gurur duyan..

    1
    0 Yorumla
  • àCroire
    àCroire Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 51%
    +1 yıl

    Hem Batıya yanaşmaya çalışan aynı zamanda da Doğudan kopamayan;modernize olmaktan kaçamayan ama aynı zamanda eski alışkanlıklarından da vazgeçmek istemeyen bir ülke.

    0
    0 Yorumla
  • İsviçreliii
    İsviçreliii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110
    +1 yıl

    ispanya senin gözünde nasıl. ya da italya. açıkçası benim gözümde bir anlam ifade etmiyor. yani bizi de iplemiyorlardır diye düşünüyorum.

    2
    1 Yorumla
    • Drejevic
      Drejevic
      +1 yıl

      Evet, özellikle avrupa diye bir yer varmış diyorlar. Hatta paris, londra gibi çok populer şehirler. Halbuki benim merak ettiğim ilk 100 şehir arasında değildir, avrupa şehirlerinin hiç birisi.

      Yorumla
  • Bembeyazgul
    Bembeyazgul Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 56%
    +1 yıl

    Yakin dostu Turk olmadigi surece veya humanist olmadigi surece pek iyi dusunmuyorlar maalesef.

    3
    1 Yorumla
    • Bembeyazgul
      Bembeyazgul
      +1 yıl

      Bir keresinde, lise doneminde bir kiz Turklerin deve bindigini soyledi. Ne alaka diye sordugumda, colde yasamiyorlar mi dedi? Ben hayir dedikce o kafasinin dikine gidiyordu cok bilmis sey. Sonunda anlattim yarim yamalak Turklerin asyadan geldigini ve cok iyi at binicileri olduklarini. Bir salise gozleri acildi saskinliktan. Inanamadi tabi, veya yediremedi gururuna. Bizimki hala inkar etmelerde. Lanet olsun dedim cahil olunca karsindaki ne desen anlamiyor. O yuzden anladim ki onlarin ne dusundugune bakmaktan ziyade, kendimizi gelistirmemiz lazim. Ve bir gun boyle insanlarin basina oyle ibretlik olaylar gelmeli ki, bir silkelenip dusunmesi lazim.
      Belki fazla ciddiye aliyorum ama yapim bu. Herseye ragmen Turklugumi kulturumu seviyorum. Kimseye de laf soyletmem.

      Yorumla
  • raslanti06
    raslanti06 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Benim ülkem mükemmel bağzı konular dışında bunun aksine iddia edenler sorun söylesin yazayım çoğu tanımıyor ve tanıyanlar kulaktan dolma bilgilerle eleştiriyor bildiğinden değil

    0
    0 Yorumla
  • Censure
    Censure Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    ... Bıze bosuna barbar demıyorlar

    https://www.youtube.com/watch?v=oIo2QWR_SFo
    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    https://hizliresim.com/W6b0Am
    Yabancı bir dizide (bileniniz vardır mutlaka) böyle bir kare gördükten sonra bunu ben de sormuştum..

    1
    1 Yorumla
    • çılgınSincap14
      çılgınSincap14
      +1 yıl

      :DD

      Yorumla
  • IntellectualeDominus
    IntellectualeDominus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yabancı arkadaşlarım var sürekli konuşuruz. Türkiye bir Arap ülkesi demekten çekinmezler ve çoğu yerde dile getirirler. Halkın çoğu dar görüşlü olduğu için normal.

    1
    0 Yorumla
  • tesisatçı_34
    tesisatçı_34 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ülkeden ülkeye değişiyor. Amerika ülkeleri pek bilmezler. Çoğu avrupa ülkesi olumlu bakar. Ruslar ise bize en sıcak hıristiyan ülkedir bence. Orta ve uzak doğuyu bilemiyecem.

    1
    0 Yorumla
  • mentalist1
    mentalist1 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 34%
    +1 yıl

    Hocam Türkleri nasıl biliyorlar bir fikrim yok. Ama tanidiklari Türkler nasilsa öyle biliyorlar. İnşallah iyi tanitiyorlardir

    1
    0 Yorumla
  • princessinwaiting
    princessinwaiting Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ülke olarak çok ciddiye aldıklarını düşünmüyorum. Fakat erkek ve kadınlarını diğer ülkelerin insanlarından ayırmıyorlar en azından dünya çapındaki forumlarda sorduğumda hiç kimse kötü birşey söylemedi.

    0
    0 Yorumla
  • ezgi4
    ezgi4 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 36%
    +1 yıl

    eger tv gozunden bakarlarsa sefil, ama turist olarak gelenler eminim daha sicak bakiyordur

    2
    0 Yorumla
  • pemberuhemici
    pemberuhemici Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Müslüman bir Ortadoğu ülkesi. Türklerin bile çoğu burayı Müslüman ülke sanarken çok da şaşırtıcı değil aslında.

    2
    0 Yorumla
  • LiIyPad-
    LiIyPad- Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    Açıkçası Türkiye'yi orta doğu ülkesi gibi görüyorlar.. Sırf müslüman olduğumuzdan ötürü.

    2
    0 Yorumla
  • Morton1532
    Morton1532 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Küçük görüyorlar ama aynı zamandada bir tehdit olarak görüyorlar korkuyorlar yani bu yüzden Türkiye nin üzerine oynuyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Dûnya türkiyeyi ayaklı kerhane yaptı ne olsun internet yatak odasına bile girciyse daka ne olsun kızlar yabancı erkek diye erkklerde yabancı kadın diye saoıklaştı türkiye, bırak herşeyi baba abi bacısına kızına yavşıyo daha ne olacak türkiye yakında fohuş şehri olursa şaşmayın...

    0
    0 Yorumla
  • gksuu
    gksuu Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 30%
    +1 yıl

    israillilere göre: tehdit
    amerikalılara göre: piyon

    2
    4 Yorumla
    • IFCIFearCLasS
      IFCIFearCLasS
      +1 yıl

      Piyonu ileri taşıyınca vezir olup mat edebiliyor. :D

      Yorumla
    • Vujks
      Vujks
      +1 yıl

      @Sinlove ama kimi mat etçeğimiz malummu? Onların elinde piyon olmak onların istediği rakibi mat etmemiz anlamına geliyor

      Yorumla
    • Vujks
      Vujks
      +1 yıl

      pardon sinlove yazmışım @IFCIFearCLasS yazcaktım

      Yorumla
    • IFCIFearCLasS
      IFCIFearCLasS
      +1 yıl

      sıradan bir yorumdu :) takma bu kadar :)))

      Yorumla
  • ArtissT
    ArtissT Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Gülünç.
    Çünkü özenti..
    Yobaz.
    Çünkü sapık ruhlu (Örn. Yılbaşı gecesinde turistlerin maruz kaldığı tacizler vs.)
    Daha sayılır...

    1
    0 Yorumla
  • Klitchko
    Klitchko Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 60%
    +1 yıl

    Yurtdisinda yasayan biri olarak soylemek isterim ki insanlarin cogu Turkiyeyi dindar kapali fereceyle dolasiliyor heryerde saniyolar yazik.

    0
    0 Yorumla
  • mipuhannah
    mipuhannah Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 37%
    +1 yıl

    bende Megan Fox'un kasaba olarak bildiği İstanbul'dan yazıyorum. Herkese iyi akşamlar. Ülkemizin mega kenti dünya da kasaba olarak biliniyorsa...

    0
    0 Yorumla
  • allyster
    allyster Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gezi'de gördük kimin ne olduğunu. İçerden de nasıl, dünyanın gözünden nasıl herkes açıkça gösterdi. Açın eski haber ve yorumları okuyun, başka söze ne hacet.

    1
    1 Yorumla
    • şerefli
      şerefli
      +1 yıl

      geziye gerek yok tayyip guzel bir sekilde tanitiyor turkiyeyi merak etme kubaya cami filan

      Yorumla
  • fundamentalist
    fundamentalist Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Benim için önemli olan dünyanın gözü değil de türkiye kendini neye layık görüyor. mühim olan bu. ve türkiyede olumlu her harekete muhalif olan zihniyetin tasfiyesi gerekli ilk önce.

    1
    0 Yorumla
  • dünyadakisonçocuk
    dünyadakisonçocuk Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Biz onlarin gozunde nasiliz bilmem ama onlar benim gozumde Turkiyeyi bilmeden konusan cahil arap ulkesi koy kasaba gibi yer diyorlarmis hangi devirde yasiyor bunlar anlamis degilim.

    1
    0 Yorumla
  • voluptuous
    voluptuous Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    Benim gözümde 5 para etmez, dünya çıkar ilişkisine göre değerlendirir; du bir dakka kadın mi ; #kadinlarimizcicektir

    0
    0 Yorumla
  • Bozukdünyalı
    Bozukdünyalı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Türkiye dünyanın gözünde yerşekilleri ve mekan olarak güzel ama insanları yobaz olarak görülüyor. İnsanların özgürlüklerinin kısıtlandığı sıkıcı insan topluluğu olarak. Buraya gelen turistlere bile yapılan ayıpların haddi hesabi yok

    0
    0 Yorumla
  • sedefomer
    sedefomer Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    biz kendi gözümüzde neyiz?
    ilk bunu sorgulayalım bence

    3
    1 Yorumla
    • Ceren22
      Ceren22
      +1 yıl

      Haklısın hiç bişeyiz kendimize saygımız yok ki başkasından saygı bekleyelim değil mi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    çok iyi bir yerde ( gerçek anlamda) içine girince ben de anladım görüntüde pürüzler olduğunu normalde t. c vatandaşı değilim ben

    3
    0 Yorumla
  • HaRBiKIZ47
    HaRBiKIZ47 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kadınlara laf eden olmaz da, erkekler için ne düşündüklerini tahmin etmek zor değil :)

    3
    0 Yorumla
  • BebeğinAnnesi
    BebeğinAnnesi Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Bizim ülkemizi Arabistan kadar kötü olarak düşünüyorlar...

    2
    5 Yorumla
    • w8forrme
      w8forrme
      +1 yıl

      Sen oyle saniyosun ;)

      Yorumla
    • BebeğinAnnesi
      BebeğinAnnesi
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • w8forrme
      w8forrme
      +1 yıl

      :) oyle bisey yok cunku

      Yorumla
    • Sabirsizim
      Sabirsizim
      +1 yıl

      ardonda arabistanin nesi kotu adamlsr gelismis midelerine duskunler tm ama admlarin bir ucan arabasi yok. para bol tabi ayri mesele :)

      Yorumla
    • BebeğinAnnesi
      BebeğinAnnesi
      +1 yıl

      Ya kadinlar arabistanda çok mu iyi?

      Yorumla
  • BirTanriKulu
    BirTanriKulu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Sen onlari s*ktir et, yasamana bak, cünkü onlar bir hic!

    1
    0 Yorumla
  • wild_soul
    wild_soul Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    ezicük büzücük birşey.
    Tayyip Erdoğan ın yaptırdığı sarayla dalga geçiyolardı en son

    1
    0 Yorumla
  • encay
    encay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    su anda hizla gelisen bir ulke olarak goruluyor ve Cumhur baskaninida buyuk bir diktator saniyiyorlar iclerinde yasadim icin soyluyorum..

    2
    1 Yorumla
    • şerefli
      şerefli
      +1 yıl

      haklilar

      Yorumla
  • laram7
    laram7 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben bulgaristanlym almanyada calısıyorum ayy ismimi posta kutusuna yazmaya cekiniyorum turklerden.. dolandırcı or... hırsız on yargıları

    1
    2 Yorumla
    • mücahit77
      mücahit77
      +1 yıl

      oha !!
      o nasıl imaj be?

      Yorumla
    • rooster
      rooster
      +1 yıl

      almanyada türk kızlarının adı çıkmış diyorlar o.. bu diye doğrumu

      Yorumla
  • türkü81
    türkü81 Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 721 cevap paylaştı.

    ortadoğu ülkesi. gelişmek için çaba gösteren falan herhalde:)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bir suru ulke gezdim ve yurt disinda yasiyorum. Benim turk oldugumu ogrenince sen asla turk olamazsin diyolar neden diye sorunca turkler cok dindarlar tarzi cevap veriyo hepsi

    1
    0 Yorumla
  • gezgin_ru
    gezgin_ru Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 52%
    +1 yıl

    herkesin gözü bizim coğrafi konumu en iyi bölgede olan türkiyede. bizi sallayan yok

    1
    0 Yorumla
  • hazirangecesi
    hazirangecesi Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    gelişmiş ülkelerde daha türkiyenin nerede olduğunu bilmeyen armut beyinli yabancılar var. bazı türk doktor ve mühendisler neden avrupada veya dünyada ödüller alıyor bunu daha iyi anlıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • terspsikolog
    terspsikolog Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu salaklar osmanlıların sübyancı olduğunu düşünüyormuş

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benim alman komsum gecen yil türkiyeye tatile gidecekmiyim diye sormustu.. kendiside gidiyormus ve yine gidecekmis cok sevmis ülkemizi :)

    2
    0 Yorumla
  • toyotagibiadam
    toyotagibiadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    gelişmekte olan barbar bir topluluk bazıları için korku veriyor
    bazıları haritada nerde olduğumuzu bile bilmiyor malesef düşünceler böyle hakkımızda

    0
    0 Yorumla
  • IıITARIKıI
    IıITARIKıI Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    çekemiyolar bizi söledikleri laflarin çoğuna kendileride inanmıyorlar gerçekten korkuyolar bizden bu yüzden bastirmaya çalışıyolar hepp

    1
    0 Yorumla
  • tümers
    tümers Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    yok etmek istedikleri müslüman devletler arasında tüm planları bozan sava sürüklenmicek en güçlü müslüman devletidir ülkemiz.

    0
    0 Yorumla
  • kumdan_kaleler
    kumdan_kaleler Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 47%
    +1 yıl

    Umrumda deği. önemli olan benim onlara nasıl baktığım ama eminim onlarında umrunda degildir. :)

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (124)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sizce dünyanın gözünde Türkiye nasıl?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Türkiye hakkında ne düşünüyorsunuz? 25 cevap verildi
Türkiye hakkında ne düşünüyorsunuz? 15 cevap verildi
Diğer ulkeler Türkiye yi nasıl görüyorlar sizce? 6 cevap verildi
Türkiyenin bugünkü hali sence nasıl? 15 cevap verildi
Türkiyede yaşayan diğer milletler hakkinda ne düşünüuorsunuz? 9 cevap verildi
Sizce Türkiye nasıl bir ülke? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨