AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
159Cevap
Kadınlarımız hakkında olumsuz bir düşünce olduğunu sanmıyorum ama özellikle internet üzerinden yaptıkları sapıklıklar nedeniyle birçok yabancıya dünyanın en abaza ırkı hangisidir diye sorsan türkler cevabını alabilirsin.
İslamın koruyuculuğunu türkiyenin yaptığını düşünüyorum. Türkiyeden hala bir halife bekleyen insanlar var suudı ve dığer araplar o kadar zevklerine dalmış ki hırıstıyanın yahudının çinin ezdiği Müslümanlara müdahale etmıyorlar. Biizim imajımız iyi ama müslümüman ülkeler için ama Avrupa için iyi değil diye dşünüyorum çünkü onlar her şerefsizliği bildiği için kapalı kapılar arkasından nasıl şerefsizliklerin döndüğünüde biliyorlar
Gelismemis orta dogu ulkesi. gunluk harcligimizla gidelim de sekiz ay tatil yapalim dedikleri yer.
O DEĞİLDE FRANSIZLARA GÜLSEMMİ AĞLASAMMI BİLEMEDİM
https://www.youtube.com/watch?v=jxhfjmL7XP4ADAMLAR TÜRKİYENİN BAŞKENTİNİ İSTANBUL DİYE BİLİYOLAR YAA
ya adamalara TÜRKİYE nin haritadaki yeri neresi diye sorulunca MISIR ın TUNUS un yanında diyo yaa :D :D
Yabancilar cpk bilgili cok gormuss degiller miydi? Bunlar bildigin cahil :D
Takımları soruyolar herkez galatasaray diyor birde en cok bilimeni fenerbahce diyorlar :D :/
kendi gibi Müslümanlar katledilirken ses çıkarmayan bir ülke hakkında ne düşünülebilir ki?
böyle cevaplar görmek güzel
son zamanlarda gelişn olaylarla somalideki çetelerin ülkeleri gibi olduk geleceğin araplarıyız gunden gune gelişiyoruz derken geriliyoruz parti olarak değil halk kafası olarak gerileşiyoruz partiler sadece bahanesi insan kafasında ülkemizi bozdu
Zaten silemediğimiz bir deve dolu çöl ülkesi imajımız vardı, son yıllardaki gelişmeler, kötü imajımızı sınır dışına da yaymayı artırmamız vs daha da kötüleştirdi.
Karşılaştığım çoğu yabancının fikri hayal bile edemeyeceğiniz kadar kötü...
Şimdiki nesil bizi çok iyi bilmez belki ama yüz yillar boyu dünyaya hükmetmiş atalarimiz var. şu an da cok buyuk ulke dediginiz İngiltere Fransa zamaninda bizim onumuzde egiliyolardi. O dunya gucu Amerika bize vergi ödüyordu.
Şu an Ne Haldeysek Kadın Sevdasından Arkadaşım hep kadınların şevhetine kapıla kapıla koca osmanlı bitti şimdi topraklarımızı istiyolar bizi içerden feth ediyolar kısacası onlar bize kullanılacak bir yığın amele gibi bakıyolardır emin ol
Valla abi benim tanıdıklarım niyeyse hep "kokuyuorsunuz" diyorlardı. Parfüm mu deodorant mi kullanın diyorlarsa artık.
mesela su ucuz bisi alın kullanın güzel kokun
Okulumuza yabancı misafir öğrenciler gelmişti. Nasıl görüyordunuz Türkiyeyi diye sorduk. Ortalarda koyunların gezdiği köy gibi bir yer sanıyorlarmış komple
Onlar hayatinda bizim istanbulumuz gibi sehir mi goemus koyluler sormadiniz mi
yani tabi sonra Türkiyeye gelince bu izlenimleri değişmiş ama o şekilde görüyorlarmış @w8forrme
Degisir lise hayatim boyunca her hafta yuzlerce yabanciyla ilgileniyodum. Üniversite de devam ediyorum ve boun da exchange fazla zaten. Ben sordugumda cogunlukla daha onceden bildiklerini soyluyolardi. Yani biraz arastirmaci olan biliyor ne oldugunu :D
Atatürk gibi bir ulu önderin ecdadı olduğumuzdan kimin nasıl gördüğü önemli değil
bu yorumu eksileyenler vatan hainidir
Vatan haini ne kelime o* çocuğudur
@CataGirl21 ve J_O_S_E adres verin ikinizi de öldürmeyen vatan haini olsun !!
* l*n
sen atatürk ün ecdadı değilsin, o senin ecdadın
osmanlıyı tekrar canladırırız diye korkuyorlar, normalde bizi pek adam yerine koyan yok, faydalanılabilecek kârli bir pazar olarak görüyorlar öylede
Ekonomi icraatlar bakımından iyi gelişmekte bir ülke olarak görüyorlar beğeniyorlr ama din inanış bakımından ne yazık ki gerici olarak görüyorlar. Siyasi bakımından geçmişe dayalı sorunlarımız olan ülkeler Türkiyeden ve türklerden nefret ediyor. genellikle türk kadınları ilgi çekici onlar için yurt dışında uzun süre yaşamış biri olarak bunları söyleyebilirim
Türkiye mi hee şu başımızdaki diktatör gelmeden öncesi mi öncesi de kötüydü şimdi daha da kötü halkın resmen zekasıyla alay ediliyor bebek katiline vatan hainlerine özel izinler ama Türke Türk gencine komik diyecem ama değil rezalet
Bebek katili evet haklisin ama devletin doguya zamaninda el atmamasindan oturu o adam arkasina cogu dogu halkini almis durumda farkindaysan kurt turk ayrimi yapmadim yillardir bu ayrimlar yuzunden bu hallere geldik cozum surecinden oturu devletin sadece alttan almasi bu tur olaylara taki tekrar birlik beraberlik saglanincaya kadar
Tarih bilmeyen insanın cahilligi bu ülkede diktatör ariyorsan karşıt görüşleri astıran adamı ata bilmicen
hiç uğruna binlerce şehit verdi bu memleket biraz akıllanın artık bende orada askerlik yaptım insan kendisine soruyor ben ne yapıyorum savaştamıyım kimle ne için savaşıyorum? konu vatansa canımız feda ama hiç uğruna verilen bu canlara yazzık. şimdi yapıştırırınız vatan haini cart curt ama oraya gitmeyen o bölgeyi görmeyen yanından mermiler vızır vızır geçmeyen 7-8 ay yediği içtiği ayrı gitmeyen arkadaşı yanında yaralanmayan nedemek istediğimi anlayamaz. ha gene olsa gene giderim oraya
Avrupa-Çekingen
Ortadoğu-Tırsıyor gibi duruyor
Kafkaslar-iplemiyor
Amerika-Suriyenin başkenti olarak biliyor.
Asya-saygı duyuyor
Afrika-Özlüyor ve ölüden medet umuyor (Neslimiz osmanlıdan)
Aynen böyle..
encrypted-tbn1.gstatic.com/images
Amerikada birine soruyorlar türkiyenin nerde olduğunu biliyor musunuz haritada gösteremiyor bile.. Bizi doğru düzgün tanımıyorlar ama bizim ülkede gerizekalı insan çok türklüği üstün ırk sanan, aşırı gurur duyan..
Hem Batıya yanaşmaya çalışan aynı zamanda da Doğudan kopamayan;modernize olmaktan kaçamayan ama aynı zamanda eski alışkanlıklarından da vazgeçmek istemeyen bir ülke.
ispanya senin gözünde nasıl. ya da italya. açıkçası benim gözümde bir anlam ifade etmiyor. yani bizi de iplemiyorlardır diye düşünüyorum.
Evet, özellikle avrupa diye bir yer varmış diyorlar. Hatta paris, londra gibi çok populer şehirler. Halbuki benim merak ettiğim ilk 100 şehir arasında değildir, avrupa şehirlerinin hiç birisi.
Yakin dostu Turk olmadigi surece veya humanist olmadigi surece pek iyi dusunmuyorlar maalesef.
Bir keresinde, lise doneminde bir kiz Turklerin deve bindigini soyledi. Ne alaka diye sordugumda, colde yasamiyorlar mi dedi? Ben hayir dedikce o kafasinin dikine gidiyordu cok bilmis sey. Sonunda anlattim yarim yamalak Turklerin asyadan geldigini ve cok iyi at binicileri olduklarini. Bir salise gozleri acildi saskinliktan. Inanamadi tabi, veya yediremedi gururuna. Bizimki hala inkar etmelerde. Lanet olsun dedim cahil olunca karsindaki ne desen anlamiyor. O yuzden anladim ki onlarin ne dusundugune bakmaktan ziyade, kendimizi gelistirmemiz lazim. Ve bir gun boyle insanlarin basina oyle ibretlik olaylar gelmeli ki, bir silkelenip dusunmesi lazim.
Belki fazla ciddiye aliyorum ama yapim bu. Herseye ragmen Turklugumi kulturumu seviyorum. Kimseye de laf soyletmem.
Benim ülkem mükemmel bağzı konular dışında bunun aksine iddia edenler sorun söylesin yazayım çoğu tanımıyor ve tanıyanlar kulaktan dolma bilgilerle eleştiriyor bildiğinden değil
... Bıze bosuna barbar demıyorlar
https://www.youtube.com/watch?v=oIo2QWR_SFohttps://hizliresim.com/W6b0Am
Yabancı bir dizide (bileniniz vardır mutlaka) böyle bir kare gördükten sonra bunu ben de sormuştum..
:DD
Yabancı arkadaşlarım var sürekli konuşuruz. Türkiye bir Arap ülkesi demekten çekinmezler ve çoğu yerde dile getirirler. Halkın çoğu dar görüşlü olduğu için normal.
Ülkeden ülkeye değişiyor. Amerika ülkeleri pek bilmezler. Çoğu avrupa ülkesi olumlu bakar. Ruslar ise bize en sıcak hıristiyan ülkedir bence. Orta ve uzak doğuyu bilemiyecem.
Hocam Türkleri nasıl biliyorlar bir fikrim yok. Ama tanidiklari Türkler nasilsa öyle biliyorlar. İnşallah iyi tanitiyorlardir
Ülke olarak çok ciddiye aldıklarını düşünmüyorum. Fakat erkek ve kadınlarını diğer ülkelerin insanlarından ayırmıyorlar en azından dünya çapındaki forumlarda sorduğumda hiç kimse kötü birşey söylemedi.
eger tv gozunden bakarlarsa sefil, ama turist olarak gelenler eminim daha sicak bakiyordur
Müslüman bir Ortadoğu ülkesi. Türklerin bile çoğu burayı Müslüman ülke sanarken çok da şaşırtıcı değil aslında.
Açıkçası Türkiye'yi orta doğu ülkesi gibi görüyorlar.. Sırf müslüman olduğumuzdan ötürü.
Küçük görüyorlar ama aynı zamandada bir tehdit olarak görüyorlar korkuyorlar yani bu yüzden Türkiye nin üzerine oynuyorlar
Dûnya türkiyeyi ayaklı kerhane yaptı ne olsun internet yatak odasına bile girciyse daka ne olsun kızlar yabancı erkek diye erkklerde yabancı kadın diye saoıklaştı türkiye, bırak herşeyi baba abi bacısına kızına yavşıyo daha ne olacak türkiye yakında fohuş şehri olursa şaşmayın...
israillilere göre: tehdit
amerikalılara göre: piyon
Piyonu ileri taşıyınca vezir olup mat edebiliyor. :D
@Sinlove ama kimi mat etçeğimiz malummu? Onların elinde piyon olmak onların istediği rakibi mat etmemiz anlamına geliyor
pardon sinlove yazmışım @IFCIFearCLasS yazcaktım
sıradan bir yorumdu :) takma bu kadar :)))
Gülünç.
Çünkü özenti..
Yobaz.
Çünkü sapık ruhlu (Örn. Yılbaşı gecesinde turistlerin maruz kaldığı tacizler vs.)
Daha sayılır...
Yurtdisinda yasayan biri olarak soylemek isterim ki insanlarin cogu Turkiyeyi dindar kapali fereceyle dolasiliyor heryerde saniyolar yazik.
bende Megan Fox'un kasaba olarak bildiği İstanbul'dan yazıyorum. Herkese iyi akşamlar. Ülkemizin mega kenti dünya da kasaba olarak biliniyorsa...
Gezi'de gördük kimin ne olduğunu. İçerden de nasıl, dünyanın gözünden nasıl herkes açıkça gösterdi. Açın eski haber ve yorumları okuyun, başka söze ne hacet.
geziye gerek yok tayyip guzel bir sekilde tanitiyor turkiyeyi merak etme kubaya cami filan
Benim için önemli olan dünyanın gözü değil de türkiye kendini neye layık görüyor. mühim olan bu. ve türkiyede olumlu her harekete muhalif olan zihniyetin tasfiyesi gerekli ilk önce.
Biz onlarin gozunde nasiliz bilmem ama onlar benim gozumde Turkiyeyi bilmeden konusan cahil arap ulkesi koy kasaba gibi yer diyorlarmis hangi devirde yasiyor bunlar anlamis degilim.
Benim gözümde 5 para etmez, dünya çıkar ilişkisine göre değerlendirir; du bir dakka kadın mi ; #kadinlarimizcicektir
Türkiye dünyanın gözünde yerşekilleri ve mekan olarak güzel ama insanları yobaz olarak görülüyor. İnsanların özgürlüklerinin kısıtlandığı sıkıcı insan topluluğu olarak. Buraya gelen turistlere bile yapılan ayıpların haddi hesabi yok
biz kendi gözümüzde neyiz?
ilk bunu sorgulayalım bence
Haklısın hiç bişeyiz kendimize saygımız yok ki başkasından saygı bekleyelim değil mi
çok iyi bir yerde ( gerçek anlamda) içine girince ben de anladım görüntüde pürüzler olduğunu normalde t. c vatandaşı değilim ben
Kadınlara laf eden olmaz da, erkekler için ne düşündüklerini tahmin etmek zor değil :)
Bizim ülkemizi Arabistan kadar kötü olarak düşünüyorlar...
Sen oyle saniyosun ;)
Neden?
:) oyle bisey yok cunku
ardonda arabistanin nesi kotu adamlsr gelismis midelerine duskunler tm ama admlarin bir ucan arabasi yok. para bol tabi ayri mesele :)
Ya kadinlar arabistanda çok mu iyi?
Sen onlari s*ktir et, yasamana bak, cünkü onlar bir hic!
ezicük büzücük birşey.
Tayyip Erdoğan ın yaptırdığı sarayla dalga geçiyolardı en son
su anda hizla gelisen bir ulke olarak goruluyor ve Cumhur baskaninida buyuk bir diktator saniyiyorlar iclerinde yasadim icin soyluyorum..
haklilar
Ben bulgaristanlym almanyada calısıyorum ayy ismimi posta kutusuna yazmaya cekiniyorum turklerden.. dolandırcı or... hırsız on yargıları
oha !!
o nasıl imaj be?
almanyada türk kızlarının adı çıkmış diyorlar o.. bu diye doğrumu
ortadoğu ülkesi. gelişmek için çaba gösteren falan herhalde:)
Bir suru ulke gezdim ve yurt disinda yasiyorum. Benim turk oldugumu ogrenince sen asla turk olamazsin diyolar neden diye sorunca turkler cok dindarlar tarzi cevap veriyo hepsi
herkesin gözü bizim coğrafi konumu en iyi bölgede olan türkiyede. bizi sallayan yok
gelişmiş ülkelerde daha türkiyenin nerede olduğunu bilmeyen armut beyinli yabancılar var. bazı türk doktor ve mühendisler neden avrupada veya dünyada ödüller alıyor bunu daha iyi anlıyorum.
Bu salaklar osmanlıların sübyancı olduğunu düşünüyormuş
Benim alman komsum gecen yil türkiyeye tatile gidecekmiyim diye sormustu.. kendiside gidiyormus ve yine gidecekmis cok sevmis ülkemizi :)
gelişmekte olan barbar bir topluluk bazıları için korku veriyor
bazıları haritada nerde olduğumuzu bile bilmiyor malesef düşünceler böyle hakkımızda
çekemiyolar bizi söledikleri laflarin çoğuna kendileride inanmıyorlar gerçekten korkuyolar bizden bu yüzden bastirmaya çalışıyolar hepp
yok etmek istedikleri müslüman devletler arasında tüm planları bozan sava sürüklenmicek en güçlü müslüman devletidir ülkemiz.
Umrumda deği. önemli olan benim onlara nasıl baktığım ama eminim onlarında umrunda degildir. :)