AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
159Cevap
Arap Ülkesi Olarak Görüyorlar , Ve Tek Bildikleri Şehir İstanbul :D
Kısacası 3. Dünya Ülkesi Olarak Görüyorlar
Avrupada ogrenim goren biri olarak soyle soyliyebilirim ki sevilmiyoruz. Zamaninda buralara gelen gurbetcilerin bazilarinin biraktigi kotu izlenimlerin payida buyuk. On yargilarida bir hayli cok fazla. şu an takildigim arkadas tayfamda tek Turk benim malesef...
erasmusla mı gittin yoksa orada mı yaşıyorsun
Her zaman en büyük tehtit daha açık konuşmak gerekirse korku.
Terörist ya da arap sanıyorlar. Arap sanmaları sorun değil bnce ama terörist ne alaka hiç anlamıyorum.
Dünyanın Bizden Haberi Yok Diyebiliriz Türkiye Hakkında bir bilginiz var mı sorusuna yabancı vatandaşın yemek mi? cevabından sonra sadece buda değil bilmiyorum gibi bir çok cevap bu kanıya vardım.
God Damn Ottomans!!!
Al bak kısaca
https://hizliresim.com/oYErAq
İyi görünmekleri kesin abd ye gittigimde Amerikalı biri ile tanistim baştan Türk olduğumu bilmiyordu söylediğimde aa siz arap degilmişiniz dedi sen düşün
bilenler dalga geçiyor ama çoğu bilmiyorum bile zaten
7 Yıl once turkıyeden almanya ya kactım bunaldım artık ve şu an cok mutluyum
okadarını bilmem ama kafkas corafyasında sevilen bir ülkeyiz. Başta can kardeşlerimiz Azerbaycan.
bizi arap zannedenler bir hayli, avrupalı da zaten ne gördüğü ortada.
Türkiye pasaportu taşıyanlara çok sorun çıkartanlar varmış. Bunların içerisinde küçük ülkeler bile varmış öyle duydum.
iki kelimeyle bize "dağdan inme" gibi bakıyolar. Türkiyedeki bu kadar insan toplama olduğundan Türklüğün adı kirleniyo.
Baş çalan ve yobazlardan ötürü pek iyi bakılmıyor.
Baslarda iyi falan sandilar disaridan bakildiginda ama zaman biraz ilerleyince adam özüne döndü.. Hele birde talan olayi olunca hepten rezillik.. Ha berlusconi ha tayyip ayni karakter, biridefoldu gitti bide su gitseydi iyi olurdu
tayyipten önce Türkiyeye çok mu farklı bakıyorlardı?
Utancimdan yurt disinda turk um diyemiyorum turk desem hirsiz diyorlar elin rus u. Dalga gecer generalleriniz kalmadi der
iskandinav ülkelerinin yanında türkiye bir b*k çukuru kalır, siyasetçiler hastalıklı, toplum hastalıklı, amerikayla karşılaştırdığımızda bile türkiye yasaklar ülkesi
Buraya nasıl olduğunu yazarsam yorumum kaldırılacağı için yazamıyorum maalesef...
Çok merak ediyorsanız Jimy fallon in tonight Show da kaçAk saray ve tayyeaep hakkındaki muhteşem eleştiri videosunu izleyebilirsiniz
Çağ dışı kavgacı düzensiz saygısız gibi görüyorlar bence
açık ve net konuşmak gerekirse erkeklerine abaza gözüyle bakıyorlar
www.kayrakerikupcu.com/.../ birkaç ülkenin gözündeee
Türkiye dünyalılarla dolmuş türkiyeyi görüşleri türkiyeden bir yer alsakta olmuş dünyanın gözü alıyolarda bu
Arap zannediyorlar terörün çok olduğu kaosun eksik olmadığı geri kafalıların çok olduğu bir ülke zannediyorlar
ezik, abaza, sapık, kafası çalışmayan bir toplum olarak görüyolar artık. yurt dışına çıkıp yabancıya ben türküm dediğin an alay etmeye başlarla senle
Amerika da Ortadoğu ülkesi gözüyle bakıyorlar. Turkey dediğimde aldığım cevaplar,
Aoo, donsöz, turkish delight, Arda, Galatasaray ve Tarkan
haha :D aynen
Bazıları İstanbul'u biliyor Çok Güzel Diyor,
Bazıları Haberlerde Gördüğü Şeylerde Dolayı Gelişmemiş, Barbar Bir Ülke Gibi Görüyor.
ortadoğuya yakın olduğundan ve müslüman bir ülke olduğundan önyargı çok ama türkiye'ye turist olarak gelen biri türkiyenin gelişmiş modern bir ülke olduğunu görür.
bizleri hala arap sananlar var dünya cahil canım Türkiye'm napsın.
Neymiş Efendim İngiltere İmara Açılmamış Olurmu Öyle şey
Sürekli siyaset yapan bir ülke olarak görüyorlardır bence :) dünyann hiç biyerinde yok çünkü. :)
ortadoğunun batısında, gelişmekte olan ama dünya gerisinde..
bu senin görüşün öyle bakmıyolar
rus arkadaşlık sitesindeki kadınlar türkler yazmasın diyorlar, o derece yani
Gelişmeye çalışan, yobaz bir ülke olarak görüyorlardır bence
Aynen
gelişmekden cok sömürülmeye hazır bir devlet olsa daha iyi nede olsa ttnetten devlet bankalarına kadar herşey avruplılara satılmıs durumda...
Şuanda geri kafalı, cahil ve Araplara benzetiyorlar... Haksız da değiller.
Bu ülkeden birşey olmaz herkesin kafa 1500 ^^:D dünya iyi düşünmüyor zaten hakkımızda👎
bence seviliyoruz internette tanıştığım yabancılar türküm dediğimde seviniyorlar tanışmak istiyorlar
müslümanlar severler
hristiyanlar sevmez çokta umrumuzda değil
Yabancı kaynaklarda "New Turkey" geçtiğimizi söyleyebilirim...
Dünyanın gözünde türkiyecennet bir ülke ınsanları ise sadece uyanıklıga çalışan bir millet !!!
Bir TÜRK olarak dünyanın, benim ülkeme bakış açısı umrumda değil.
Çok yabancı ile diyalog kurdum bize laf ediyorlar ama o laf edenler hiç medeni insan değiller
"Arapların köle haline getirdiği bir halk" imajıyla bakmaktalardır kanımca
Azərbaycanın gözündə necədisə, başqa ölkələrdə də elədi məncə :)
Dikdatörlükle yönetilen faşist burjuvanın yönetiminde proleteryanın ezildiği bir ülke
Ülkesine göre değişiyor. Batı ülkelerinde araplara, doğu ülkelerinde de bize özeniyorlar
Bizim daha harita üstünde ki yerimizi bilmiyorlar soruyorsun Afrika'nın küçük bir ülkesi diyorlar. Hep önyargılı bakıyorlar.
Seçimler bir umut ama çok gerideyiz avrupa üleklerine göre buda başımızdaki kişilerden kaynaklanmakta
sağ muhalefetten
Türk'ü kimse sevmez Türk'ten başka. Genelleme bu.
ne turkten ne turkiyeden bir poh olmaz. her pislik bizde var. biz birbirimize dahi guvenmiyoruz. inanin bir alman turkten cok cok daha iyidir
orta doğudaki ülkeler ne ise Türkiye de o onların gözünde :)
Ben azeriyim bütün azeriler turkiyeyi cooook seviyorlar
Bizim toplumumuz yeri geldiğin de dünyaya hükmeder bu böyle bilinsin !
Turklere sahtekar cok konusan icraati olmayan kavgaci barbar olarak biliyorlar
hindi olarak bakıyolar
Piskevütsüz bir toplum olduğu kessin.
az gelişmiş bir ülke.
güldürme ya :D ne az gelişmişi
@çılgınSincap14 çok gelişmiş ülkelerde elektrik kesilmez. Çok gelişmiş ülkelerde yolları su basmaz. Biliyorum gezdim gördüm ve hollandada doğup büyüdüm. En son 1942 yılında su baskını oldu adamlar 1 defa önlem aldı bitti olay. Elektriklerin kesildiğini hiç görmedim orada. Gelişmişmiş... hahaaha
https://www.capsomat.com/media/created/11qez4.jpg
...
Onlar kendilerine baksınlar..
geri kalmış, cahil, güçlü görünmeye çalışan ezik
Öğrencilerini de aynı böyle yetiştir.
Tıpkı kendin gibi...
hepsinin mk bize bir şey olmasın
Avrupa bizi sevmiyor ve düşük görüyor...
Geçen yüz yıla kadar s. çıp balkondan aşağı döken insanlar bizi sevse ne olur sevmese ne olur.
Geçmişe değil bugüne bak. Kendi eksiklerimizi görmekten kaçmaya devam edersek fakirlik, terör ve hırsızlık bizim kaderimiz olmaya devam eder.
@livni
Kendi eksikliklerimizin farkındayım ama başkalarının gözünde biz nasılmışız umrumda değil. Ben ülkemi seviyorum İnsanımızı seviyorum. Gerisi teferruat.
Bizden ileride olan toplumların ne düşündüklerine kulak tıkarsak olmaz.. Gerekli mesajları alıp ilerisi için çalışmalıyız. Vatanını en çok seven vazifesini en iyi yapandır. İyi vatandaş olarak hepimizin ülke geleceği hakkında düşünmesi ve çalışması gerekir.
türkiye aslan burcudur.