Biriyle tanıştıktan sonra neden tanıştığımız gün gibi kalmazlar?

Meselâ ilk sohbetler vardır ya, sonra mesajlar daha geç gelmeye başlar. Ben buna kıl oluyorum iğreniyorum hatta bu durumdan.

Biriyle tanıştıktan sonra neden tanıştığımız gün gibi kalmazlar?
Cevapla