Neden insanlar ilk tanıştığımız zamandaki karakterinde kalmıyor?

Biriyle tanışıyosun, konuşuyorsun vakit geçiriyorsun her şey güzel bakıyosun aynı fikirdeyiz hayata bakışımız enerjimiz aynı ama birden bire karşındaki insanın ilk tanıştığındaki kişiyle alakası olmadığını görüyorsun. Neden? Neden kimse kendini olduğu gibi gösterip yansıtmıyor ya da tanıtmıyor. Kendini olduğundan farklı gösterme çabası niye? Neysen nasıl bi karakterin varsa öyle tanıt kendini olmayacaksa baştan olmasın ne gerek var yani tüm bunlara.
Neden insanlar ilk tanıştığımız zamandaki karakterinde kalmıyor?
Cevapla