Hayırlı öğlenlerr🌸Net dezavantajdır bana göre bu durumun avantajlık kısmı yok 

Avantajdır✨
Dezavantajdır🌟
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Avantajı da çok dezavantajı da çok. Avantajı her zaman arkasında ailesi olduğunu, birisiyle konuşmada dahi diğeriyle konuşup sürekli destek alacak bir ailesi var. Dezavantajı kendi özel alanın ve özel eşyan yok denecek kadar azalıyor.
Kesinlikle dezavantaj belli bı yaşa kadar avantaj gibi görünür ama değildir
Kalabalık aile ortamı insanı sosyal ve mental anlamda güçlü tutar.
Yalnızlık, bireysellik ise ters etki yapar. Daha zayıf ve kırılgan oluruz
avantaj diyenler gitsin çamaşır yıkasin
Cevap
25Cevap
En güzeli tek yaşamak tabi ki de
Bence çok eğlenceli olur gadası
Tek abim var amcamin cocuklari futboll takimi gibiydi maşallah evleri kalabalik. eglenceliydi keşke bizimde kardesimiz olsaydi derdik abimle
İkisinide bulunduruyor. Her şey için bu böyle, hiçbir şey tam iyi ya da tam kötü olamıyor. Çayın içine şeker karıştırmak misali. 😄
14 kardeşiz her evde en az 7 çocuk var ama hiç biri ile görüşmüyorum sevmiyorum hiç birini onun için ne avantaj ne dezavantajdır.
Nerde cokluk orada bokluk
Akrabalarimi hic sevmem
Dezavantajdır. Kendine özel alanının olmaması bence kötü bir durumdur
İnsanlarsa avantaj gaddar düşüncesizlerse dezavantajdır bence
Kalabalık aile keyifli oluyor aslında. Zaman nasıl geçiyor anlamıyorsun.
Tek çocuğum mutluyum. Kafam rahat. Belki bitane kardeş olabilirdi. Ama max bitane 😅
Kalabalik bir ailem var ve olumlu yonu cok cok fazla. İyi ki.
Bence de öyle. Ayrıca miras kavgası kaçınılmaz. Ne olacak çok insan olunca? İnsana en yakınları zarar verebiliyor
köpek sürüsü gibi yasamanın neresi avantaj olur ya. insanın kafası şişer kendine ait odası olmaz evi olmaz. öff rezalet
tek yaşıyorum mutluyum
Herkes birbirinin özel hayatına karışmayı kendine hak görebiliyor.
10 kardeşiz dert dinleyenimiz çok 😂
He ya önüne gelene patla 😂
Haklıyım 😂
Tamam 😂
Gelene geçene çarp bitane 😂
Sen onları o binadan aşağı at yere konmadan düzelirler be 😂
Yok atma ben bile acıdım şimdi 😂
4 kardeşiz ve benim için avantaj ☺️
Nasıl bir avantajı olabilir ki
Evin büyüğü isen dezavantaj.
Değişir bu durum
Duruma göre degisir
Bence dejavantaj
Bazen guzle olur kalabalık aile 🤗🤗
evin büyüklüğüne göre değişiyor bence
Kimine göre dielim
Dezavantajları daha çoktur bencede
Avantaj ben severim
Kişisine durumuna göre değişiyor
Her zaman kesinlikle avantajdır.
Kız nasıl mastürbasyon yapıyon
Dezavantaj ☠️
her kafadan bir ses :/
Avantajı fazla.
Avantajdır
Avantaji da var dezavntajida
ikiside
avantajdir heralde
Bi sorun çıktığında hemen yardımına geliyorlar
Net dezavantajdır.
her zaman avantajdır
Avantajdir
Dezavantaj
zenginseler avantaj
Avantaj dır.
Dezavantajdır
Harikadır bu duygu
Bence xok guzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?