Bu konuda fikriniz nedir çok çaresiz hissediyorum?

İki yıllık evliyim 6 aylık bebeğim var ama çok mutsuzum kaynanamla evlerimiz aynı bahçede sanki onunla evliyim gibi her şeye karışıyor çok sıkıldım bunaldım boşanmak istiyorum eşimi seviyorum ama istemiyorum onu anasını bırakıp bi yere gelmez benimle ama nasıl cesaret edip boşanacam bilmiyorum
Bu konuda fikriniz nedir çok çaresiz hissediyorum?
Cevapla