şahsen ben istemem.. o kadar yaşlanıp hastalıklarla boğuşmak, kendi işini görememek falan zor..

şahsen ben istemem.. o kadar yaşlanıp hastalıklarla boğuşmak, kendi işini görememek falan zor..

Ben de istemem. Allah hayırlı, huzurlu, sağlıklı ömür versin, ölümünde hayırlısını versin.
Benim merak ettiğim nasıl bu kadar uzun yaşıyorlar. Yarasa eti yüzünden yüz binlerce insan öldü de onlar börtü böcek yiyerek nasıl hastalıktan mikroptan ölmüyorlar. Türkiyede ıspanaktan balıktan mantardan ölenler oldu. Bi ara okumuştum onların sıradan günlük yediği şeyler bile Türklerin asla tercih etmediği şeylermiş.
herşeyi dürüstce ve doğru bir şekilde yapıyorsan, insanların yaşam kalitesi artıyor. adamlarda onur gurur var dediklerini yapıyorlar. lafını yutmuyorlar yapabileceğini inandıklarını yapıyorlar yapamazlarsa harakiri. bizim günümüz cöt laleleri ne omurga kalmış ne onur sqse bile tapıyorlar. ben bugün dalgındım fiyat verirken malzeme fiyatı verdim, sırf ağzımdan çıktı diye yarım saat işcilik harcayıp sadece malzeme parası aldım. ağızdan laf bir kere çıkar söz namustur japonları seviyorum.
saçmalık
elden ayaktan düştükten sonra yaşasa ne yaşamasan ne
hatta yaşamamak daha iyi basit şeyler için bile birilerine bağımlı olmak kabul edilemez
Yaşam kalitesi yüksek demekki Çin'de.. Ama istemezdim Allah elden ayaktan düşürmeden kimseye muhtaç etmeden aklı başındayken güzel bir şekilde ölmek nasip etsin isteyen herkese. Türkiye de malum ana baba yaşlanır ihtiyarları kendi haline bırakmıyoruz ki güya iyilik ediyoruz düzenlerini bozduğumuz yetmiyor gibi kendi evimizin düzenini de bozuyoruz.
Cevap
43Cevap
Benim isteyip istememem önemli değil Rabbim nasip ederse yaşarım nasip etmezse yaşamam ama her şeyden önce Rabbim imanlı ölmeyi ve kimseye muhtaç olmamayı nasip eylesin.
Sen sadece sorumu soruyorsun sıtede ben senı hıc cevaplarda gormuyorım.
Ben yasamak ıstemezdım. 100 yas yasamak demek butun sevdıklerının cenazesını gormek demek.
Japon olarak katı disiplin altında robot gibi 100 yaşını göreceğime, özgür birey olarak 70 yaşında ölürüm.
Yaşlanma olmasaydı 1000 sene bile yaşanabilirdi. Fakat dediğin gibi yaş ilerleyince insanın sağlığı bozuluyor.
Denizden her çıkanı dağlardaki bütün ilginç otları yedikleri için bu kadar yaşıyorlar japonların yağ tuz şeker ile işleri yok birde
Kuzey Avrupada kırsal sakin bir bölgede veya denize yakın bir noktada isem tabii isterdim neden olmasındı.
Kendi kendime yetebileceksem ve sağlıklı olabileceksem isterim. Çocuklar yaşlanmaz nasılsa 🥳
Elden ayaktan düşmeden kimseye muhtaç olmadan ölmek isterim..
her şey zamanında güzel ölümde dahil çok erkende değil çok geçte
Yaşamak benim için hayırlı olduğu sürece yaşamak isterim
neden olmasın isterim ama sağlık ve dinç olmak şartı ile
Takdir yalnız ve sadece Yaradanın , en iyisini O bilir
100 yaşına kadar yaşamak istemem. Maks 80 yeterli.
Ele ayağa düşmeden ölmek isterim şahsen.
Ay yok. 100 yaşına kadar yaşayıp insanları bezdiremem😀
Yok ya temizinden 70 max yeterli gibi rakıdan gidene kadar devam sjfn
Sgk para ödemesin diye gelir evinde zehirler seni be kdkdkd o kadar yaşamayın diye
Adamlar da refah seviyesi yüksek. Gam dert tasa yok. Beni bıraksalar 200 sene de yaşarım
70-80 gibi öl işte yani neyini zorluyorsun yani anlamıyorum.
Yaşamak güzel ama istemem ya yinede yaşlanmak istemiyorum moralim bozuluyor
Ahhh minnoş torunlarımı da görürdüm heralde güzel olurdu
O yaştakilerin çoğu ötenazi ile hayatına son veriyor, iyi bişey değil çok yaşamaz..
tüm sevdiklerim benden sonra ölecekse olabilir yaşamak isterim
25 yıllık haliimle 70 yıl yaşamış kadar oldum 😄 100’e dayanmayı istemem
60tan sonrası gereksiz bence. En azından bizim ülkede
böyle bu dünyada asla yasamak istemem 100 yaşına kadar
Adamlar dünyadan 50 yıl ilerde yaşıyor normaldir. Bizdense 100 yıl
Allah'ın kulağına hoş varsın ama ben o kadar uzun yaşamak istemem şahsen.
Yaşlılar çoğalsın çocuklar azalsın ve yok olsun artık
Tayyip Erdoğan geldi geleli Türkiye'de erken yaşta ölümler başladı mk
İstemem. Ne gerek var
bizim ülkedede de millet doğduğuna pişman işte 😀
Bende öyleyim 😂😂🤣
Bende aynı düşünüyorum 😂🤣
Ordan sonra hayat biter arkadaş ne yuvası 🤣😂
İstemezdm o kadr yaşamak
En temiz ölüm kalp krizi
Sağlıklı olalım da önce
kadın 116 yaşında pasta gömüyo ne hastalığı
İstemez tabiki ya 40 yaşında ölmek istiyorum 😂
Kesinlikle istemezdim.
Onlar kadar kaliteli yaşacaksam olur
muhtaç değilsem birine isterim yoksa istemem
O kadar yaşamak istemem ya
Istemem gocattilar bu yasimda zaten
O kadar yaşayıp napıcam
Kendimi sağlama almadan yaslanmam zaten
Hayır istemem.
Bizim için ülkemizde 60-70 arası oldu
Yaşım 21 saçlarımın yarısı beyaz aq
Rakı içip sevişebileceksem evet isterdim
İstesekde olmaz bu ülkede pek mümkün değil
Hayır istemem 50-60 arası yeterli benim için
Vazgeçtim 40-50 yeter benim için
böyle olmka istemem
Bana 50 yaş yeter
İstemem hayır
çok yorucu
Hayır tabiki
İstemem ya
İstemem
Hayır 60 iyi
Ay yok bu ne
Hayır, istemezdim
İstemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?