bu kirli insanoğlu arasında 500 yıl da 100 yılda çok fazla bir süreç ben mutlu yaşamayı tercih ederim lakin yaşlanmak güzeldir siz kırışıklıklarla konuşmayı öğrendiğinizde hayatın yaptığı espriyi anlayıp gülümseyerek kırışıklıkları bir kez daha gösterip mutlu olacağınızdan emin gibiyim 🙂
yaşladanmadan 100 yıl güzel olurdu.. ne kadar çok yaşarsan hayatın sana o kadar fazla yük yüklüyor o kadar fazla hayal kırıklığı o kadar fazla hüzün yaşıyorsun.. iyidir az yaşamak
70 yıl yaşasam çok bile oda 62-63 yaşlarında emekliyim devletin parasını çatur çutur yemek için 7 sene daha yaşarım yoksa 50 den sonrası kafi çok bile =P
Hiç yaşlanmadan 100 yıl yaşamak isterdim çünkü yaşlanınca cildindeki hücreler işlevini yitiriyor ve bu şekilde 500 yıl boyunca yaşıyorsun :) açıkçası yaşlanmak istemiyorum ama elimizde değil
En İyi Cevaplar