Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Bilim insanlarının araştırmalarına göre insan, kanser olmadan, kaza geçirmeden, stresi mümkün olduğunca en aza indirerek ve sağlıklı beslenerek en fazla 120 ile 150 yaşına kadar yaşayabilirmiş. Vallahi ben de 150 yaşına kadar yaşamayı çok isterim. Gelecekteki dünyayı görmeyi çok isterim. Peki siz 150 yaşınıza kadar yaşamayı ister misiniz?
https://www.google.com/amp/s/www.cumhuriyet.com.tr/amp/haber/bilim-insanlari-duyurdu-insan-omrunun-siniri-tespit-edildi-18392
https://www.google.com/amp/s/www.cumhuriyet.com.tr/amp/haber/bilim-insanlari-duyurdu-insan-omrunun-siniri-tespit-edildi-18392
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer